După ce Spotify şi Apple şi-au arătat clar intenţiile de a capitaliza cât mai mult din piaţa de podcast-uri, Google pare, la rândul său, să înceapă să ia în serios această categorie de conţinut, pe care a ignorat-o mai multă vreme.
Google Podcasts este disponibil în sfârşit şi pe iOS, platforma mobilă a celor de la Apple. Aplicaţia de iOS, la fel ca şi cea de Android, include o serie de facilităţi noi şi un nou design.
Interfaţa aplicaţiei este împărţită în trei tab-uri: Home, Explore şi Activity. În primul tab utilizatorul are un feed cu episoadele noi ale show-urilor la care este deja abonat, având inclusiv opţiunea de a le descărca pentru a le asculta offline.
Al doilea tab va fi folosit pentru a descoperi conţinut nou, în vreme ce ultimul tab afişează istoricul activităţii şi le permite utilizatorilor să gestioneze canalele şi emisiunile la care s-au abonat.
Google foloseşte acum un algoritm pentru a sugera conţinut interesant utilizatorilor, pe baza activităţii şi preferinţelor acestora, un algoritm care cei de la Google speră să fie la fel de performant precum cel care creează listele personalizate de melodii şi podcast-uri în Spotify.
Aplicaţia poate emite notificări când apar episoade noi ale emisiunilor preferate şi, de asemenea, poate descărca automat episoadele noi pentru a fi ascultate inclusiv offline.
Noua versiune de Google Podcasts va fi disponibilă utilizatorilor, treptat, pe parcursul acestei săptămâni.
Sursa : news.ro