Din cate am dedus dupa navigarea pe site-ul Indygen.ro, dupa citirea numeroaselor documente pdf, incepand cu mirobolantul comunicat de presa, dupa vizionarea clipului de prezentare, proiectul Indygen a fost gandit ca un fel de retea sociala in telefonia prepay, cum a remarcat si Dan Dragomir. Ideea nu suna rau deloc, mai ales avand in vedere succesul Facebook si, evident, setea romanului pentru prietenii usoare si dat in spectacol. S-ar anunta un serviciu dragut si util, insa condamnat la un public de calitate indoielnica, dupa cum a fost demarat. Sa le luam pe rand…
Cum spuneam, este o cartela preplatita, achizitionabila cu un pret initial de 38 lei, iar creditul, din cate am inteles, se transforma in puncte, asa-numitele Indypoints. Un “indypoint” inseamna fie 3 MB de trafic pe net, fie un minut de convorbire catre alte reţele naţionale, fie un SMS catre un numar din alte retele nationale.
Partea utila este ca aceste puncte pot fi consumate in functie de nevoile fiecaruia – prin convorbire sau prin transmitere de SMS-uri sau prin navigare pe Internet. Asadar, nu exista un tip de consum prestabilit, impus, ceea ce nu e deloc rau. Pana la urma, mie, de exemplu, nu-mi place sa scriu SMS-uri, deci nu am de ce sa platesc pentru un serviciu pe care nu-l folosesc.
Citeste AICI continuarea articolului!