Live acumObservator 06
Prime Time 20:30Animatie: Ferdinand

De ce au început toți să pună semințe de chia în apă. Ce sunt și ce beneficii au pentru sănătate

Nutriționiștii recomandă consumul de semințe de chia pentru beneficiile pe care le aduc organismului.

Dacă alegi să mânânci un mic dejun cu semințe de chia, vei avea mai multă energie timp îndelungat

Semințele de chia sunt considerate de specialiști ca fiind un super-aliment, fiind pline de nutrienți și având foarte puține calorii. Ele sunt bogate în fibre și oferă senzația de sațietate la scurt timp după ce au fost consumate.

Beneficia ale consumului de semințe de chia

1.Sunt bogate în fibre

Fibrele sunt foarte importante pentru o digestive sănătoasă, iar experiții au demonstrat că acestea luptă și împotriva cancerului de sân, reducând nivelul de estrogen. De asemenea, semințele de chia sunt o sursă ideală de calciu.

2.Sursă de energie

Dacă alegi să mânânci un mic dejun cu semințe de chia, vei avea mai multă energie timp îndelungat. Ai nevoie de o lingură de semințe hidratate într-un pahar cu apă. Acestea își vor dubla volumul și vei putea să le combini cu diverse fructi pentru o masa sănătoasă.

seminte de chia hidratate in apa

3.Sursă de antioxidanți

Nivelul scăzut de antioxidanți din corp poate determina o creștere a nivelului de anxietate, spun specialiștii. Consumul de semințe de chia îți aduce aportul necesar de antioxidanți care aduc multiple beneficia organismului, precum sistemului imunitar, dar și pielii tale.

4.Reduc riscul bolilor de inimă

Semințele de chia sunt o sursă însemnată de fibre, proteine și omega-3, iar toate acestea la un loc pot reduce riscul apariției bolilor de inimă.

Recomandari