Dieta cu cirește: te scapă de kilogramele în plus și de grăsimea de pe abdomen

 

La început de vară, multă lume caută o dietă de slăbit, rapidă dacă se poate. Dieta cu cireșe poate fi o alternativă delicioasă pentru a da jos kilogramele nedorite și pentru detoxifiere.

Dieta cu cireșe este una populară datorită beneficiilor pe care cireșele le au. Aceste minunate fructe conțin peste 70-80% apa, au foarte puține calorii și sunt bogate în antioxidanți. Au și fibre, precum și vitaminele A, B și C, potasiu, fier, magneziu și calciu, melatonină, antocianine și flavonoide. 

Cireșele au un aport scăzut de calorii, o porţie de 1 cană de cireşe fără sâmburi are, mai exact. 97 de calorii. Înlocuirea unei mese bogată în calorii cu cireșe, doar o dată pe zi, poate fi o variantă ideală de dietă rapidă. 

Conform unui studiu realizat de cercetătorii americani în 2008,cireşele pot ajuta la reducerea grăsimii de pe burtă. Aceste fructe sunt deosebit de bogate în antocianine,un tip de antioxidant care ajută la eliminarea ţesutului adipos.

În plus, antioxidanţii, mineralele, acidul elagic, vitamina C, vitamina A , bioflavonoidele, melatoninaşi antiocianele fac din aceste fructe adevărate izvoare de sănătate.

De asemenea, cireşele pot înlocui cu succes ciocolata, bomboanele şi dulciurile rafinate, fiind alegeri inspirate la orice oră din zi, fie că e dimineaţă, prânz ori seară.

Dieta cu cireșe, cum funcționează 

În dieta cu cireșe e recomandat până la un kilogram de cireșe pe zi, luate că gustări, între mese, dar și dimineață, pe stomacul gol. Pot fi și porții de 200, 250 de grame, suficiente pentru ca organismul să beneficieze din plin de aportul de vitamine și de efectele binefăcătoare. 

Dacă mănânci mai multde un kilogram de cireșe pe zi totuși, vor fi accentuate efectele diuretice și laxative.

O săptămâna cu un kilogram de cireșe pe zi ar trebui să fie suficientă. Ideal e să le alternezi și cu alte fructe de sezon, cum sunt căpșunele și, în curând, caisele. La celelalte mese, sunt indicate în special legumele și salatele, iar proteinele de preferința în cantități mici în zilele respective. Cireșele pot fi integrate și în smoothiuri și shakeuri, dacă le preferi astfel. Le poți combina cu ananas, mere, pere, caise.

E important ca în dieta cu cireșe să nu mănânci exclusiv cireșe, chiar dacă vrei un efect rapid. Micul dejun consistent are foloasele lui într-un regim de viață sănătos, la fel și obiceiul de a nu luă cină seară târziu, ci până în oră 19:00. 

Dacă vrei neapărat să încerci și o dietă bazată exclusiv pe cireșe, nu o ține mai mult de trei zile și urmărește reacțiile organismului. E bine să nu mănânci haotic, ci să le distribui în gustări luate la aproximativ aceleași ore. Poți alege porții egale sau să crești constant cantitatea pe care o mănânci. 

Dieta cu cireșe, exemplu de meniu, pe zile

Dieta cu cireșe, ziua 1:

Micul dejun: O cană de cireşe fără sâmburi,o banană şi o ceaşcă de cafea.

Prânz: Peşte la grătar cu garnitură de spanac şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe şi o salată de morcovi cu țelină şi o cană de ceai.

Dieta cu cireșe, ziua 2

Micul dejun: Două ouă fierte,o felie de pâine integrală şi o ceaşcă de cafea fără zahăr.

Prânz: Piept de pui fiert cu salată de crudităţi (roşii,castraveţi,ţelină etc) şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe şi o salată de ton în suc propriu.

Dieta cu cirește, ziua 3

Micul dejun: 200 de grame de brânză de vaci degresată,o felie de pâine integrală şi o ceaşcă de cafea.

Prânz: Supă cu carne de pui și legume(fără cartofi) şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe și o cană de ceai din cozi de cireşe.

Dieta cu cirele, ziua 4

Micul dejun: 100 de grame de şuncă degresată,o felie de pâine integrală şi o ceaşcă de cafea.

Prânz: O cană de cireşe fără sâmburi,o porţie de paste integrale cu ciuperci şi sos de roşii şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Dieta cu cireșe, ziua 5

Micul dejun: 1 iaurt degresat,o felie de pâine integrală şi o ceaşcă de cafea.

Prânz: Un piept de pui cu legume la grătar şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe și o cană de ceai din cozi de cireşe.

În timpul zilei este necesar să bei cel puțin 2 litri de lichide dintre care 500 mililitri trebuie să fie ceai din cozi de cireşe.

Citește și:  Dieta cu salate. Cinci rețete de salate care te ajută să slăbești 5 kg în 14 zile

 

Retețe de dietă. 5 rețete delicioase care te ajută să slăbești rapid



facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI