Live acumChefi la cutite
Prime Time 20:00Chefi la cutite

Domnișoarelor și doamnelor, mai avem o lună și rochia de Revelion ne va dezvălui (im)perfecțiunea! Cele mai simple moduri prin care să îți activezi hormonii ce ajută la pierderea în greutate

Domnișoarelor și doamnelor, mai avem o lună și rochia de Revelion ne va dezvălui (im)perfecțiunea! Tocmai de aceea, a1.ro îți dezvăluie cinci moduri prin care să îți activezi hormonii ce ajută la pierderea în greutate. 

Domnișoarelor și doamnelor, mai avem o lună și rochia de Revelion ne va dezvălui (im)perfecțiunea! Tocmai de aceea, a1.ro îți dezvăluie cinci moduri prin care să îți activezi hormonii ce ajută la pierderea în greutate.

Chiar dacă vei crede inițial că poți renunța a orice dietă și exercițiu fizic, realitatea e ... dură! Căci „metodele” propuse nu sunt altceva decât niște deprinderi sănătoase:

Un mic dejun potrivit

Niciodată să nu sari peste cea mai importantă masă a zilei, deoarece ea îți poate face corpul să treacă de la starea de somnolență la o mașină de ars calorii. Acest lucru se întâmplă din cauza faptului că atunci când dormi, metabolismul, respirația și ritmul cardiac se află într-un moment de relativă pauză. Pentru a-ți începe ziua cu un surplus de energie și cu scopul de a-ți activa acei hormoni pe care i-am menționat, trebuie să consumi un mic dejun echilibrat.

Concentrează-te pe respirație

Prin exersarea tehnicilor de respirație, îți poți accelera metabolismul și să arzi mai multe calorii decât ai face-o în mod normal. Conform unui studiu recent, următoarele tehnici de respirație ajută la arderea caloriilor cu aproximativ 37% mai mult decât respirația normală: trebuie să respiri printr-o singură nară pe rând și să o blochezi pe cealaltă total, timp de 27 de cicluri de respirație. Fă acest lucru de 4 ori pe zi timp de o lună și vei vedea că metabolismul tău va fi mai accelerat și hormonii se vor activa.

Încearcă să dormi suficient

Dacă încerci să dormi timpul recomandat de 6-8 ore pe noapte, vei observa că te vei simți mult mai bine. Dacă nu dormi suficient, nivelurile tale de leptină vor scădea, așa că vei simți nevoia să mănânci mai mult decât ar trebui. Corpul va încerca să înlocuiască energia pe care nu ai primit-o în timpul somnului, așa că va apărea senzația continuă de foame. Studiile au demonstrat faptul că persoanele care nu dorm suficient sunt mai predispuse la îngrășare.

Recomandari