Live acumObservator 23
Prime Time 20:30Animatie: Neinfricata Mulan (SUA 1998)

Trei moduri de a pacali dieta (I)

Esti in oras cu iubitul si te tenteaza sa luati cate o portie de paste scaldate in sos alb de smantana. Sau esti la ziua unei prietene si te trezesti cu o felie de tort in fata. Oricare ar fi situatia, este destul de greu sat ii dieta si sa faci fata presiunii din exterior.

Cedezi tentatiei cate putin si apoi realizezi cu vinovatie ca nu prea ai sanse sa slabesti. Incearca sa nu te stresezi, ci sa te folosesti de cateva trucuri pentru a te tine de dieta, fara a-ti refuza complet orice placere.

1. Gusta putin

Cei indulgent cu organismul lor te vor face sa te simti vinovat. In timp ce tu rozi o salata, ei se lafaie in tot felul de bunatari care tie iti sunt interzise. Decat sa stai posomorata si cu ochii numai in farfuria ta, incercand sa eviti orice contact cu farfuria celor de langa tine, mai bine adopta o atitudine mai relaxata. Gusta de la fiecare cate o gura.

Poti spune ceva de genul "Arata atat de imbietor, incat nu ma pot abtine sa nu gust si eu un pic". Astfel, esti chiar tu cea care intoarce situatia in favoarea sa, in loc sa astepti sa te roage fiecare in parte sa incerci din ce mananca. In acest fel, nici prietenii tai nu se vor simti prost ca tut ii dieta si ei nu. Retine insa ca gustatul ar trebui sa insemne exact o imbucatura. Savureaz-o, nu te grabi si considera-o ca o rasplata pentru efortul tau.

2. Creeaza o diversiune

De indata ce gusti un pic, nu te mai poti stapani pana nu duci la final toata Portia de mancare? Nu trebuie sa explicit de ce refuzi desertul, ci gaseste o modalitate de a iesi din situatie. Mergi pe ringul de dans, spune ca nu mai poti manca acum, dar ca vei gusta mai tarziu sau incepe o conversatie interesanta.

A incepe sa te lamentezi despre cat de greu iti este sat ii dieta sau sa explici care grasimi sunt rele celor care se infrupta din ele nu este o idée tocmai buna in cadrul unei petreceri. Este mai bines a iesi din situatie intr-un mod subtil, decat sa atragi atentia asupra a ce mananci sau nu de obicei.

3. Serveste fara vina

Poti sa te tii de dieta si sa mananci si ce mananca altii, atata timp cat portiile tale sunt mici. Nu poti mereu evita o mancare mai grasa sau ti se va face pofta de o partie de gratar. Decat sa te simti pedepsita pe toata durata intalnirii, mai bine mananca si tu un pic, avand grija sa asociezi bucata de carne suculenta unei portii generoase de salata de exemplu. Daca esti invitata undeva, iti va fi destul de greu sa mananci toata seara un singur fel de mancare, riscand sa iti superi si gazda, cand ai putea sa gusti din ce a gatit, insa in portii ca pentru copii.

Foto: sheknows.com

Recomandari