Telespectatorii au urmărit în număr mare nominalizările din casa Mireasa în cadrul celei de-a doua gale a emisiunii, reality show-ul impunându-se ca lider de piaţă, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cea de-a doua gală Mireasa s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundã, cu o medie de 1.7puncte de rating şi 12.1% cotă de piaţă.
Lider de audienţã şi la nivelul publicului din mediul urban, Mireasa a înregistrat o audiență medie de 2.4 puncte de rating și 12.6% cotă de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de România TV cu 2.1 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţă.
În fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 14:00 si sâmbăta de la ora 13:30, în calitate de gazdã a reality show-ului matrimonial Mireasa, de la Antena 1, Simona Gherghe va aduce în centrul atenției povești de dragoste, momente mai mult sau mai puţin tensionate și îi va supune pe concurenți la reguli dure, confruntãri acide și încãrcate de emoție, dar și la multe provocãri, în care și telespectatorii vor avea un cuvânt de spus.