Nimic nu este de neinlocuit, insa, iar ca dovada, Aston Martin V8 Vantage N24 devine Vantage GT4. Odata cu schimbarea numelui, masina a devenit mai rapida, mai aerodinamica si mai pusa pe a stabili timpi de circuit spectaculosi. Pregatit sa debuteze in sezonul competitional din 2011, noul Aston preia de la masina de strada din care deriva elemente precum sasiul de aluminiu, motorul si suspensiile, dar le remixeaza pentru rezultate optime. Primul lucru asupra carora privirea ta se va opri, va fi designul exterior, ale carui schimbari le vei observa imediat. Daca ai o privire de vultur.
Bolidul va taia aerul mai usor, datorita noului splitter, care nu reuseste doar sa creeze o forta de apasare superioara celei de pana acum, ci directioneaza cu rapiditate fluxul de aer catre frane si catre radiator. Posteriorul este inaltat, pentru ca virajele sa fie luate in aceeasi siguranta, la viteze mai mari. Aston Martin Vantage GT4 ar putea rula chiar si pe un tavan, datorita difuzorului de aer si a sasiului plat, care genereaza o presiune scazuta sub caroserie.
Totusi, noua masina de curse a englezilor va avea si momente in care va fi nevoita sa franeze la limita, iar noul ABS elaborat special de catre Bosch Motorsport, si care este combinat cu noul sistem de control al tractiunii va intervene de fiacre data la cea mai mica apasare de pedala. Oficialii marcii spun ca Vantage GT4 este pregatit sa intre in campionatul GT4 si in alte competitii de profil, dar noi nu ne vom putea consola decat cu frustrantul Vantage N420. Unii dintre noi. Cei mai norocosi.
Citeste topgear.ro