E normal ca efortul sa fie dublu, pentru ca masinile vor fi prezentate la Salonul Auto de la Frankfurt. Totusi, ar fi bine sa vedem acum prin ce se remarca cele doua modele, in ordine crescatoare, de la Seria 1 M la Seria 6 Convertible.
BMW Seria 1 M AC Schnitzer va intra in scena imbracat cu mai multa fibra de carbon, material pe care il poti vedea pe la spoilerul frontal sau pe la difuzorul pe care il vei observa indiferent de dioptriile pe care le ai. Capota a primit doua nari pentru o ventilatie mai eficienta si un aspect mai smecher, iar pe capacul portbagajului a crescut un eleron. Discret, ce-i drept, dar cei de la AC Schnitzer nu si-au pierdut timpul cu dileme despre dimensiunile acestuia, pentru ca mai aveau de lucru si in alta parte.
De exemplu, sub capota. Unitatea centrala a motorului a suferit o interventie AC Schnitzer, pentru ca propulsorul sa fie in stare sa livreze 394 CP si 560 Nm. In comparatie cu modelul standard, cresterea este de 59 CP si 60 Nm. Imbunatatirile au efect asupra vitezei maxime catre care se indreapta acul vitezometrului, care ajunge pe la 300 km/h si asupra sprintului de la 0 la 100 km/h, care se poate obtine in 4,7 secunde. Tunerul nu a uitat ca performantele imbunatatite pot sa influenteze negativ manevrabilitatea, asa ca masina a primit in dar un set nou de suspensii si un sistem de franare proaspat.
Nici interiorul nu a fost lasat in pace. AC Schnitzer si-a pus amprenta in culoarea ″Valencia Orange″, dar si prin unele insertii din aluminiu, elemente din velur si un pedalier nou.
BMW 650i Cabrio AC Schnitzer a fost si el prin atelier, iar la plecare a iesit cu un spoiler nou, o grila revizuita si o bara de protectie in spate cu un design usor schimbat, din care ies tevile sistemului de evacuare sport adaugat. Probabil, componentele cele mai indragite pe care le propun cei de la AC Schnitzer sunt jantele. Ei nu s-au limitat la un singur model, pentru ca oferta sa fie mai vasta si mai apropiata de gusturile diferite. Totusi, indiferent de modelul ales, dimensiunile variaza intre 19 si 21 de inci.
Pe la interior, modificarile nu ies clar in evidenta. Acestea includ un volan sport, insertii gri, o imbracaminte noua pentru sistemul iDrive si... cam atat. Totusi schimbarile nu se opresc aici. Sub capota, motorul a fost hranit cu 131 CP si 150 Nm in plus, iar asta inseamna ca propulsorul este in stare sa-ti ofere 533 CP si 750 Nm. Sprintul de la 0 la 100 km/h se obtine in 4,4 secunde (pe cand standard - in 5,0 secunde), iar acul vitezometrului se va opri pe la viteza maxima de 310 km/h.
Nu rata galeria foto preluata de pe topgear.ro!
sursa: topgear
Chevrolet, la IAA: Reincarnarea legendarului Camaro si un nou model de top... Drifting-ul, un sport spectaculos... nu "dat de-a latu' in intersectie"...