Germanii nu mai stiu ce sa mai faca, pentru ca tu sa cazi la picioarele lor. Recent, si-au dat seama ca titlul de best-seller nu este acordat pe viata, si ca C Class risca sa intre serios in criza varstei a doua. Asadar, inainte ca pana si pe fanii marcii sa-i fure somnul la vederea masinii, au dus-o la salonul de infrumusetare, i-au facut abonament la sala de forta, iar apoi i-au relaxat gandurile, la spa.
Dupa toate astea, reprezentantul lui Mercedes in clasa medie se putea lauda cu un facelift care sa-l faca din nou dezirabi, in fata concurentei. Inutil, insa, toata lumea astepta mai mult.
Tocmai cand majoritatea fotografilor spion era ocupata cu vanarea coupe-ului camuflat, pe soselele din Suedia, noi toti ne frecam palmele, la gandul ca A5 si Seria 3 Coupe vor primi un nou rival, care sa reaprinda competitia in segment.
Mercedes ne-a citit gandurile, iar acum ne arata noul C Class coupe, din toate partile. Desi nu stim daca si-au propus asta, germanii au reusit sa creeze o masina mai eleganta decat donatorul, in ciuda liniilor similare cu acesta, de la posterior si de la partea frontala. Domnii din Munchen si din Ingolstadt au procedat altfel, asa ca Mercedes, ai face bine sa nu plangi, daca planurile tale nu vor merge cum ai sperat.
Sub capota, doua noi motoatoare se vor ocupa de cealalta parte a activitatii de momire a clinetilor cu chef de joaca, iar acestea vor fi propulsorul de 1,8 litri si 201 CP, de pe C250, si V6-le de 3,5 litri si 304 CP, montat pe C350. Stii deja ce sa alegi, asa ca nu te vom jigni cu un sfat inutil.
Ambele vor putea fi cuplate cu transmisia automata cu sapte rapoarte, dar nimeni nu va primi tractiune integrala, indiferent de cat se va ruga. Asadar, lucrurile par destul de clare, iar misiunea germanilor, terminata. Nu tocmai, pentru ca acum vrem o versiune AMG. Si repede!
Sursa: TOP GEAR
Chevrolet Orlando, in Romania, de la 14.790 €... Sunswift IV - cea mai rapida masina solara- hibrid din lume...