Live acumMireasa Sezonul 2
Prime Time 20:00Film: Maleficent

Porsche 911 hibrid, versiunea 2.0

Anul trecut, Porsche dadea de pereti cu multe perceptii invechite asupra motorizarilor marcii, dar nu o facea in modul mercantil in care Cayenne troncane din toti rarunchii diesel-ului sau. Germanii alegeau sa alinieze la startul cursei de 24 de ore de pe circuitul Nurburgring un model hibrid, bazat pe 911 GT3. Dar acum suntem in 2011, iar asta se intampla deja de trei luni, asa ca Porsche trebuia sa faca ceva. Avem un nou bolid, care adauga la denumirea celui vechi particula Version 2.0.

Acesta din urma pune la bataie 470 de cai-putere, obtinuti cu ajutorul unui propulsor termic de 4,0 litri, dar si a doua motoare electrice. Asadar, ca sa ne facem mai bine intelesi, noul model are cate 100 CP in plus, pentru fiecare propulsor electric, ceea ce inseamna un plus stratosferic de 200 de bidivii, per total.

Sistemul hibrid a fost si el optimizat, iar acumulatorul si celelalte componente ale sistemului sunt stocate intr-un compartiment din carbon, aflat pe locul pasagerului.

Nu ar trebui sa te miri, deci, ca greutatea a scazul, in cazul versiunii 2.0, cu 50 de kilograme. Si da, asta conteaza enorm, atunci cand negociezi un apex.

Sursa: Top Gear

Recomandari