Conform unor surse citate de Car Magazine, cei de la Audi au ajuns la concluzia ca nu exista o cerere suficienta pentru ca o noua masina sport sa fie rentabila. Asa ca, prototipul Quattro, realizat special pentru aniversarea de 30 de ani a sistemului de tractiune integrala Audi, va ramane la acest nivel.
Quattro concept a fost prezentat in cadrul Salonului Auto de la Paris 2010. Realizat pe o platforma de RS5, acesta are 4.28 metri lungime, 1.33 metri inaltime si 1.86 metri latime. Iar caroseria respecta cu fidelitate liniile legendei din anii '80.
Sub capota, Quattro concept are un motor turbo, in 5 pistoane, la fel ca originalul, dar de 2.5 litri si 402 CP. Iar, cum greutatea prototipului este de numai 1.3 tone, constructorul a anuntat o acceleratie 0-100 km/h in numai 3.9 secunde, deci mult mai mica decat cea a unui BMW M3, de exemplu. Evident, ultima generatie de tractiune integrala quattro nu avea cum sa lipseasca.
Cristian Gudima, unul dintre cei mai buni designeri auto, si-a prezentat creatiile la Paris... E scump sa fii eco! Masinile electrice au preturi duble fata de masinile normale...