Skoda isi propune sa ajunga la o cifra de vanzari anuala de 1.500.000 de unitati pana in 2018. Nu, nu de Rapid - nu s-au legalizat halucinogenele in Cehia - ci din intreaga gama de modele. Lansarea Skodei Rapid e primul val din cadrul unei viitoare ofensive de noi modele si, judecand dupa caracteristicile ei, daca Romania ar avea populatia Chinei, ar putea sa mai adauge un zero in coada cifrei aleia.
Deja am ajuns sa stim la ce sa ne asteptam din partea fiecarei marci din Grupul VW. Skoda Rapid nu te surprinde cu nimic, avand un bord cu plastice placute la vedere si decente la atingere (suprafața neteda dar nu lucioasa, insa un pic cam tari) cu imbinări care lasa senzatia ca vor refuza sa scartaie chiar si sub tortura. Impresia generala este una de economie, dar niciodată de ieftin.
Cu mentiunea ca nu toti oamenii gandesc, deci e imposibil ca toti sa gandim la fel, voi spune ca designul nu a fost niciodata un argument de vanzare pentru Skoda. Daca pana acum te indragosteai de o Skoda din alte motive, dupa care incepea sa iti placa si cum arata, in cazul lui Rapid lucrurile au stat exact invers: am vazut pozele dinainte, conceptele care au anuntat modelul, iar masina in realitate e aproape identica: linii curate, clare, ceva mai agresive si mai tinere cu vreo 15 ani.
Pentru testul complet si galerie foto, click aici.