- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Atunci când vine vorba de a lua banii victimelor, infractorii găsesc cele mai inventive moduri pentru a reuși. Recent, cei de la Poliția Română au anunțat care este cea mai nouă înșelătorie, de care trebuie să se ferească românii.
Inspectoratul General al Poliției Române trage un important semnal de alarmă! IGPR anunță că circulă o atenționare falsă se la Poliția Română, prin SMS.
- CITEȘTE ȘI: O mamă a văzut, live, pe telefon cum educatoarea îi bate fiul, pentru că nu a dormit la prânz | VIDEO
Polițiștii avertizează că românii pot avea surpriza unui extra cost la factura telefonică sau bani în minus pe cartela preplătită.
„Circulă un mesaj care începe așa:
Poliția Română a transmis un mesaj de interes pentru români
<Atenționare de la Poliția Română. Trimiteți acest mesaj familiei și prietenilor dvs. La noi au încercat, dar am avut grijă să nu răspundem. Oamenii au primit apeluri de la
tel: +375***605281,
tel: +3712***3091, etc>
Vă anunțăm că noi nu am trimis niciodată un asemenea mesaj, iar dacă primiți apeluri de la numere necunoscute, din alte țări, vă recomandăm să nu răspundeți sau să apelați înapoi.
- CITEȘTE ȘI: Poliția Română, avertisment pentru șoferi: "Atenție, amenda este aceeași și pe autostradă"
Puteți avea surpriza unui extra cost la factura telefonică sau bani în minus pe cartela preplătită.
#PolițiaRomână”, avertizează Poliția, într-un mesaj public pe rețelele de socializare.
Așadar, dacă nu vrei să ajungi victima unei înșelătorii prin intermediul apelurilor, atunci evită să răspunzi sau să suni înapoi la numere ce ți se par suspecte.
Sursa: bugetul.ro
Ministrul Economiei: Primăria Capitalei trebuie să fie conştientă că s-ar putea ca, luni, instanţa să declare falimentul... Cum administrezi eficient un hotel. Şase aspecte de luat în seamă pentru a avea clienţi mulţumiţi...