Valoarea totală estimată a contractului este de 458.962.965,47 lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.
Prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare, între Vidra şi Comana (inclusiv staţia Comana), de la km 18+180 (capătul Y al staţiei Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al staţiei Comana) şi podurile de cale ferată:
- pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiştea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeş.
În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.
- pod km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m. - pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m - pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.
Termenul pentru proiectare este de 6 luni, pentru execuţia lucrărilor termenul este de 24 luni, iar perioada de garanţie a obiectivului este de 60 de luni. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 24.03.2020, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.00.
CEO Biofarm: Provocările acestui an sunt potenţiala majorare a preţurilor la materii prime şi insuficienţa forţei de mun... Euro continuă să scadă spre 4,76 lei, la cel mai mic nivel din ultimele 2 luni...