Ovidiu, un tanar de 18 ani din Brasov, a rascolit prin mii de oferte, pe zeci de site-uri, inca de la miezul noptii. A meritat, insa, fiecare secunda de nesomn: “Ma simt norocos, am prins o oferta buna, la un produs pe care il vreau demult. Imi pare bine ca am reusit sa intru repede pe site si sa adaug produsul in cosul meu”.
Au fost si momente tensionate, dar gandul ca va avea poze clare de pe partie l-a facut sa persevereze. “Am asteptat, spre sfarsit s-a incarcat din ce in ce mai greu, dar sunt fericit ca am fsot unul din norocosii care au reulsit sa cumpere. Este una dintre cele mai mari chizitii alemele, pe internet”, a precizat Ovidiu.
Ca in orice sesiune de cumparaturi normala, domnisoarele s-au hotarat mai greu ce sa bage in cosul online de cumparaturi. Mai ales ca ofertele au fost bogate.
Multi nici macar n-au avut posibilitatea sa rascoleasca prin produsele oferite. Ei s-au lovit, de la primul click, de un perete inscriptionat cu "Reveniti in cateva momente".
Potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus, doua milioane patru sute de mii de romani sunt interesati sa faca achizitii in Vinerea Neagra. Studiul a fost realizat pe un esantion de 2.000 de respondenti, din mediul rural si urban, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani.