O companie aeriană din Statele Unite a reușit performanța de a pierde un pasager. Este vorba despre o femeie în vârstă de 85 de ani, care avea nevoie de ajutor pentru a urca în aeronava cu care voia să zboare spre casă, în statul american Denver, relatează Huffington Post.
O angajată a companiei aeriene i-a promis că o duce până la poarta unde se făcea îmbarcarea. Alice Vaticano, aflată într-un cărucior cu rotile, a crezut că va primi, într-adevăr, ajutor, dar s-a trezit abandonată în aeroport.
”M-a împins și m-a lăsat acolo. Am stat toată ziua în căruciorul cu rotile”, a povestit femeia.
Alice Vaticano a fost observată, într-un final, de câțiva angajați ai companiei aeriene. După ce și-au dat seama de greșeală, au ajutat-o să se îmbarce într-un alt avion și i-au oferit un voucher în valoare de 200 de dolari.
Reprezentanții firmei dau vina pentru ce s-a întâmplat pe o eroare în procesul de check-in și nu ar fi fost avertizați că pasagera se află într-un cărucior cu rotile.