Pe 28 martie, la întoarcerea în Marea Britanie din vacanța în Tenerife, un cuplu a trecut printr-o situație nu tocmai plăcută.
Citește și: Ce salariu poate avea un pilot de avion. Cât câștigă, de fapt
Cuplu escortat din avion la întoarcerea din vacanță. Care este motivul jenant: „I-au oprit pe toți cei care voiau să iasă”
Echipajul de la bordul aeronavei care îi transporta din Tenerife în Marea Britanie a apelat la ajutorul Poliției, după ce cei doi oameni au comandat o cutie de Pringles și băuturi.
Ann-Marie Murray, o fostă asistentă acum pensionară în vârstă de 55 de ani, și-a petrecut vacanța împreună cu partenerul ei în Tenerife. La întoarcere, a făcut câteva cumpărături de la bordul aeronavei, însă cardul folosit nu a funcționat. Totodată, cei doi nu mai aveau bani cash, astfel că echipajul a apelat la ajutorul forțelor de ordine.
„Echipajul zborului din Tenerife spre Bristol, de la 28 martie, a solicitat asistență din partea poliției după ce un pasager a devenit agitat la bord”, este specificat de purtătorul de cuvânt al aeronavei, potrivit unei surse.
Ann-Marie a cumpărat o cutie de Pringles și băuturi, totul în valoare de 7 lire sterline. Când a vrut să plătească a folosit cardul, însă nu a funcționat, iar aceasta nu mai dispunea de bani cash.
Citește și: Vlăduța Lupău a răbufnit după ce nu a fost lăsată să urce în avion. Ce a pățit pe aeroportul din Cluj
Femeia a spus echipajului să-i permită să meargă la un bancomat din aeroport și să plătească după produsele, însă acesta a refuzat. De asemenea, le-au fost confiscate biletele de îmbarcare și au fost anuțați că vor fi escortați de Poliție imediat ce aterizează în Bristol.
„A fost foarte jenant. I-au oprit pe toți cei care voiau să iasă din avion și a fost nevoie să fim escortați. Cred că se gândeau că avem alt card sau cash, dar mi-am golit geanta și le-am arătat că nu mai aveam nimic altceva. Erau 7 lire, cerusem o Cola, un bidon de apă și niște Pringles”, a declarat femeia.
De asemenea, aceasta a mai adăugat că unii pasageri i-au susținut, invocând că aparatul POS nu funcționa.
„Dar ea a insistat și a spus că refuzăm să plătim și că suntem nepoliticoși. Celălalt însoțitor de bord s-a întors și a spus că acest lucru s-a mai întâmplat cu aceste carduri”, a adăugat Ann-Marie Murray. „Dar ea a insistat și a spus că refuzăm să plătim și că suntem nepoliticoși. Celălalt însoțitor de bord s-a întors și a spus că acest lucru s-a mai întâmplat cu aceste carduri.”
Cu toate acestea, comunicatul oficial al companiei aeriene este puțin diferit. În urma incidentului, purtătorul de cuvânt al companiei a expus punctul lor de vedere:
„În timpul zborului, pasagera a încercat să cumpere mâncare, însă cardul nu a putut procesa plata. În timp ce echipajul încerca să rezolve problema plății, pasagera a ignorat instrucțiunile echipajului, a consumat alimentele care trebuiau plătite și a devenit agitată.
Aeronava era așteptată de Poliția Locală la Aeroportul din Bristol și pasagera a fost evacuată. Ryanair nu tolerează comportamentul neadecvat al pasagerilor și va continua să ia măsuri pentru a combate comportamentul turbulent al pasagerilor, asigurându-se că toți pasagerii și echipajul călătoresc într-un mediu sigur și respectuos, fără perturbări inutile”, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei aeriene Ryanair.
Însă peripețiile cuplului nu se opresc aici. Când au ajuns în parcarea aeroportului, acolo unde își lăsaseră mașina, au constatat că fusese lovită. Astfel că au avut nevoie să vină cineva care să o remorcheze și să o ducă la un service.
„Am mers să depunem o plângere, însă administratorii parcării au spus că nu e problema lor. S-au uitat la mașină și au spus că este imposibil de condus. Le-am cerut imaginile de pe camerele de luat vederi, însă ne-au spus că nu ni le pot da”, a precizat femeia.