Premieră ABSOLUTĂ! Cercetătorii NASA au făcut o descoperire colosală: ce au observat IEŞIND dintr-o gaură neagră

Găurile negre sunt unul dintre cele mai mari mistere ale timpurilor noastre. Ce sunt? Ce se întâmplă cu obiectele care intră în ele? Dacă una va creşte atât de mult încât va înghiţi planete, inclusiv Pământul?

Până acum, singurul lucru pe care cercetătorii îl ştiau clar despre găurile negre era faptul că au o atracţie gravitaţională atât de puternică încât nimic nu putea ieşi din ele, nici măcar lumina.

Totul a fost dat peste cap de o descoperire recentă: cercetătorii de la NASA au observat, pentru prima oară, ceva ieşind dintr-o gaură neagră.

Noi imagini făcute cu Telescopul Spectroscopic Nuclear Array şi cu sonda spaţială Swift au surprins o erupţie de lumină ieşind din centrul unei găuri negre din constelaţia Pegasus, aflată la o distanţă de aproximativ 324 milioane de ani lumină.

Noile descoperiri înseamnă că atunci când "coronele", o sursă de particule puternic încărcate energetic, se acumulează în jurul unei găuri negre, pot fi propulsate din interiorul ei, rezultând fascicule de raze X, conform celor publicate de Express.

Blasfemie?! Greșeala COLOSALĂ făcută de enoriașii unui lăcaș de cult. S-au rugat GREȘIT timp de 40 de ani... Caz NEMAIPOMENIT! S-a transformat din femeie în bărbat, iar acum se prezintă drept… câine. „Soțul meu mă iubește mai mul...