În 1990 frații Bert și John Jacobs au promis că vor ajunge acolo „unde niciun tricou nu a ajuns” și s-au ținut de promisiune. Drumul nu a fost însă deloc ușor. Asta până când cei doi au hotărât să apeleze la „puterea optimismului”.
Ideea cu care cei doi frați au pornit la drum a fost aceea de a vinde tricouri colorate cu un design abstract. Așa că au pornit la drum, străbătând coasta de est a SUA, însă după 4 ani au reușit să strângă doar 78 de dolari. Ajunseseră deja în punctul în care se gândeau serios să renunțe.
Bombardați din toate părțile cu mesaje și știri negative, Bert și John și-au asumat un ultim risc. Cu ultimii bani au realizat 48 de tricouri pe care au printat un mesaj pozitiv alături de un omuleț care zâmbește. Mesajul „Life is good”(Viața e bună) a fost cel care le-a facut viața „bună”.
În mai puțin de 1 oră au reușit să vândă toate cele 48 de tricouri la un târg stradal din Cambridge, Massachusetts. Acest lucru a fost confirmarea pe care cei doi frați o așteptau: oamenii vor mesaje optimiste.
O dată ce au făcut această descoperire, vânzările tricourilor cu mesajul „Life is good” au crescut „ca în povești”, în doar 3 ani ajungând la vânzări de 1 milion de dolari, iar în 2007 la 100 de milioane.
Frații Jacobs încă conduc compania care a ajuns la 180 de angajați și donează anual 10% din profit către fundații caritabile care ajută copii. Bert și John susțin că, chiar dacă compania a crescut atât de mult, misiunea lor nu s-a schimbat: să răspândească optimismul.
Bert consideră că această misiune este „mai vitală astăzi decât vreodată”.
Muzeografii au făcut o descoperire extraordinară sub stratul de vopsea al unei pânze de Pablo Picasso, în Japonia: o pag... INEDIT. Foști iubiți din liceu s-au căsătorit după o promisiune de mai multe decenii...