Camion cu ecran pe spate, care ajută șoferii din spatele lui să-l depășească oferindu-le vizibilitate. Este noua invenție Samsung, gândită pentru a stopa fenomenul accidentelor rutiere tot mai frecvente.
Soluția se numește Safety Truck, a fost gândită de agenția Leo Burnett și implică un set de patru televizoare (evident, produse de această marcă) montate pe spatele camioanelor care transportă produsele companiei și care difuzează în timp real imagini din fața TIR-urilor respective. Astfel, șoferii care vor să depășească TIR-urile cu marfă Samsung pot să vadă ce este în fața lor și dacă este sigur să înceapă manevra, scrie automarket.ro
SE SCHIMBĂ LEGEA! Ce se întâmplă cu mașinile care au geamuri fumurii
Agenția Leo Burnett (ramura din Argentina) a demarat această campanie în baza unei statistici sumbre. La fiecare oră, un om moare într-un accident rutier derulat pe drumurile din Argentina.
Samsung vrea să le arate șoferilor ce se află în fața TIR-urilor de pe șoselele cu o singură bandă pe sens pentru a reduce aceste statistici sumbre. Campania derulată de Leo Burnett Argentina este înscrisă la ediția 2015 a concursului de la Cannes Lions, un eveniment dedicat publicitarilor.
Evaluarea Naţională 2015: Au apărut primele perle! „Completirea indirectă este: care prost îmi va corecta lucrarea?”... Liam Neeson și povestea cutremurătoarea a morții soției sale, Natasha Richardson!...