Alunecarea de teren a fost provocată de ploile abundente care au căzut în ultima perioadă, iar în imaginile apărute pe internet se poate vedea cum pământul a luat-o la vale cu tot cu cu ancorele şi celelalte mijloace de susţinere puse de către constructor. Mai mult de atât, dealul de la Pârâul Iovului a luat-o la vale, taluzul ocupând o parte din corpul autostrăzii aflate în construcție, scrie ziarulunirea.ro.
Autostrada trebuia să fie deschisă circulației în urmă cu doi ani, însă lucrările au întârziat foarte mult. Lotul 1, în lungime de 17 kilometri, este construit antreprenorul italian Impresa Pizzarotti. Gradul fizic de execuţie este de peste 85%. Pe surse, se discută de o deschidere a circulaţiei de la Sebeş până la nodul rutier Albă Iulia Sud, dar există şi posibilitatea finalizării nodului Alba Iulia Nord, astfel încât să se poată circula până la ieşire din oraş spre Turda.
La Sebeş chiar dacă nodul rutier nu va fi finalizat, legătura A10 cu DN1 şi implicit cu A1 s-ar face prin sensurile giratorii existente la Lancrăm. Specialiştii susţin că sunt şanse mici, totuşi, că lotul 1 să fie gata, integral, în 2020, în timp ce despre lotul 2 se discuta doar în termeni de finalizare cu trimitere în a două jumătate a anului 2021.
Prima localitate ce intră în carantină, după noua lege! Câte cazuri de coronavirus s-au înregistrat. Prefect, primele de... "1.030, dar câți sunt bolnavi?". Medicul care dezminte cifrele anunțate de autorități: „Chiar daca ii spune CO...