Carrefour România își șochează clienții cu o campanie de câteva zile în care aceștia pot cumpăra legume și fructe fără să scoată vreun ban din buzunar. Campania va dura până pe 14 iulie și a început în ziua de 9 ale aceleași luni.
Pentru a combate folosirea produselor din plastic, conducerea celebrului lanț de hypermarketuri a decis ca românii care vor veni în magazin cu peturi din plastic, vor primi fructe sau legume la schimb. Paritatea este simplă. Un pet valorează un fruct. Așa că cine are în posesie astfel de produse din plastic se poate întoarce acasă cu sacoșa plină.
A doua surpriză lansată la Carrefour este cel al propriilor caserole de plastic. Mai exact, cumpărătorii pot veni cu propriile caserole pentru a-și pune produsele care se pretează pentru a fi transportate în aceste recipiente.
Conform companiei, clienții au folosit peste cinci milioane de caserole de plastic pentru zona de Gastronomie. Acele caserole devin de cele mai multe ori de unică folosință.
Compania a mai spus că dispune de 125 de stații inteligente SIGUREC. În total, în cei șase ani de la introducere, au fost colectate peste 9.000.000 de kilograme de deșeuri (PET, sticlă, aluminiu, carton, DEE). Iar în 2018, românii au reciclat aproape 200 de tone de plastic prin intermediul stațiilor SIGUREC din zonele Carrefour. Totodată, au ales să folosească 20 milioane de pungi biodegradabile.
Important de știut este că această campanie se desfășoară pe o perioadă limitată, 9-14 iulie, iar magazinul unde se consumă doar la hypermarketul de Carrefour din Băneasa.
Proiect la Gara de Nord, trenurile ar putea circula la 28 de metri pe sub București... Percheziţii masive vizând un grup infracţional organizat, specializat în contrabandă cu ţigări în zona de vest a ţării...