Nu există chin mai mare pentru micii elevi decât temele stufoase pentru acasă! Acesta este motivul pentru care mai mulţi liceeni au dezbătut ideea ca şcolarii din clasele I-IV să scape de acestea. Propunerea dezbaterilor aparţine unui ONG care vrea să-i implice activ pe elevi în schimbarea programei şcolare
Nu există chin mai mare pentru micii elevi decât temele stufoase pentru acasă! Acesta este motivul pentru care mai mulţi liceeni au dezbătut ideea ca şcolarii din clasele I-IV să scape de acestea. Propunerea dezbaterilor aparţine unui ONG care vrea să-i implice activ pe elevi în schimbarea programei şcolare
Două ”tabere” de liceeni se înfruntă în argumente pro şi contra temelor la clasele primare. Unii spun că lecţiile ar trebui făcute toate în clasă, aşa încât, după ore, copiii să meargă la sport, muzică sau dans. Ceilalţi cred că tocmai temele îi ajută pe copii să aprofundeze cunoştinţele.
Articolul continuă după reclamă
Un arbitru va alege câştigătoare echipa cu cele mai bune argumente, iar concluziile vor ajunge pe masa preşedintelui României, care a lansat de curând în dezbatere proiectul „România educată”.
Pe lista materiilor opţionale aprobate de Ministerul Educaţiei pentru elevii din învăţământul primar au apărut jazz-ul, educaţia financiară sau arhitectura.
Elevii îşi pot alege cursul opţional în funcţie de nevoile şi de curiozităţile lor. Desigur, există şi câteva mici dezavantaje. Trebuie să aibă profesori, iar reprezentanţii şcolii să propună Ministerului Educaţiei o programă pentru disciplină aleasă.
Atenție la ce cumpărați! Producătorii avertizează că ouăle din comerț sunt expirate...
Atenţionare meteo! COD GALBEN de ploi torenţiale şi furtuni în jumătate de ţară...