Detasamentul de cautare salvare al aviatiei si cel de evacuare medicala trebuie sa recupereze din teritoriul inamic pilotul catapultat. Asta inseamna interventia cu trei elicoptere PUMA Socat.
Cele trei elicoptere sunt acum foarte aproape de zona in care s-a catapultat pilotul. Inainte ca echipa medicala sa coboare, zona trebuie securizata.
Dupa ce echipele de la sol confirma ca nu mai exista niciun pericol, elicopterul MEDEVAC aterizeaza. Paramedicii militari intervin pentru a stabiliza pilotul ranit, il preiau si-l scot din zona inamica.
Potrivit scenariului, cel mai mare pericol in timpul misiunii e reprezentat de un grup inarmat, foarte activ in zona in care s-a catapultat pilotul.
Pilotii se bucura sa fie in aer, mai ales ca numarul de ore de zbor pentru militarii de la Baza Aeriana 95 Bacau a ramas la 50 pe an. Capitanul comandor Andries a fost pilot de supersonic. A trecut printr-un incident major si implicit o catapultare. Asta nu l-a facut sa renunte. A ajuns la 800 de ore de zbor in cabina elicopterului PUMA Socat.
Teoretic, militarii care se pregatesc in baza aeriana 95 Bacau au o multime de motive sa fie frustrati: ore putine de zbor, echipamente sub standarde NATO.
Cum va fi vremea de 1 mai si de Paste: Nu scapam de zapada... Increderea in Biserica a scazut: 66% dintre romani mai au incredere in fetele bisericesti...