In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, caligrafic. Fiecare litera este colorata in mai multe nuante de verde, in timp ce semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu.
Sloganul "Explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii si este scris intr-un font mai comun, inclinat spre dreapta. Si pentru acesta s-a folosit tot o nuanta de verde, in timp ce fundalul este unul alb.
Noul brand turistic al Romaniei a fost lansat la Shanghai, cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010. La eveniment erau asteptati sa ia parte, alaturi de ministrii Elena Udrea si Teodor Baconschi, si fostii mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.
Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.
Un vizitator www.antena1.ro ne-a trimis in sectiunea FII Observator un link catre un site de specialitate, de unde, cel mai probabil, a fost luat logo-ul pentru brandul de tara.
Vezi aici logoul, compara-le pe cele doua si spune-ne parerea ta!
Sursa: Jurnalul National
Romii care comit delicte in Franta vor fi repatriati in Romania... A murit Wallace Souza, realizatorul TV care comanda asasinate pentru audienta...