Lipsa unei baze de date comune care să reunească toate documentele importante din viața unui om ar putea fi rezolvată prin digitalizare.
Oficiali de la Ministerul Comunicațiilor, Internelor și Dezvoltării, plănuiesc, cu ajutorul Seriviciului de Telecomunicații Speciale, să creeze un sistem care să permită eliberarea documentelor online.
„Săptămâna aceasta va fi un proiect depus de ministerul nostru, în parteneriat cu Ministerul de Interne, cu cel al Dezvoltării şi Serviciul de Telecomunicaţii Speciale cu privire la digitizarea celor patru evenimente de viaţă, anume căsătorie, divorţ, naştere şi deces”, a declarat Ionuţ Valeriu Andrei, secretar de stat în Ministerul Comunicaţiilor. „Vom putea pune la dispoziţia cetăţenilor în mod digital şi online aceste servicii. Se lucrează la un proiect de cloud guvernamental”.
Andrei a explicat și că documentele de stare civilă din ultimii 100 de ani vor fi digitalizate. Mai mult, Registrul Comerțului dorește ca, în paralel, să dezvolte un program de digitalizare a tuturor serviciilor, de la înființarea unor firme și până la radiere.
Vezi cum vei ajunge să faci rost de acte pe net, fără stat la cozi!
Știai că există un pod al lacătelor de iubire? Valentine’s Day se apropie, poate ajungi și tu aici!... Cea mai puternică rugăciune pentru bani, avere și îndeplinirea dorințelor! Ce trebuie să faci ca să-ți meargă bine...