Antena Căutare

Udrea vrea sa lege turistii romani de glie

Dupa esecul de anul trecut in convingerea turistilor straini sa viziteze Romania si scandalul crearii brandului de tara, Ministerul Turismului a schimbat strategia pentru acest an, si s-a orientat, cel putin pentru inceput, catre piata interna, directionand 2 milioane de euro pentru a-i convinge pe romani sa isi faca vacantele in Gradina Carpatina si nu prin alte gradini.


Cum promovarea spoturilor se va face si la tv, si la radio, suma este repartizata in proportie de 70% catre televiziune, restul de 30% urmand sa fie alocat promovarii Gradinii Carpatine la radio. "Obiectivul campaniei este promovarea programului Explorati Gradina Carpatilor, astfel incat un numar tot mai mare de romani sa-si petreaca vacanta in tara", isi expune dorinta Ministerul Turismului in caietul de sarcini atasat cererii de oferte.

Minis¬terul a stabilit si portretul robot al romanului pe care ar vrea sa-l lege de glie in privinta vacantelor: turistii potentiali trebuie sa aiba varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, sa fie din mediul urban, sa aiba venituri medii si cel putin studii medii.

Focusarea catre promovarea Romaniei in Romania este cel putin ciudata, in contextul in care conceptul de baza al brandului de tara este tocmai promovarea externa si "vanzarea" frumusetilor romanesti turistilor straini. Exact acestea erau si declaratiile ministrului Elena Udrea la expozitia mondiala de la Shanghai anul trecut in iulie, acolo unde a fost lansat brandul de tara.

"Aceasta imagine se refera la natura pe care o avem, la traditiile romanesti culturale, la patrimoniul cultural romanesc. Este pentru prima data cand se intampla ca promovarea Romaniei sa plece de la aceste realitati, si nu ca pana acum, de la mare, Dracula sau Delta Dunarii. Rezultatul acesta, faptul ca ne promovam cu aceste elemente, a venit in urma unor cercetari pe plan international, pe pietele pe care noi dorim sa ne promovam in special, pe pietele-tinta.

De aceea, credem ca, dupa lansarea acestui brand, care se face cu bani europeni - el a fost conceput, gandit, creat pe bani europeni -, cel mai important lucru este etapa de promovare a Romaniei prin aceasta noua imagine", preciza atunci Udrea.

citeste articolul complet in Jurnalul.ro

Accidente grave in Baia Mare si Maramures... Dubla sinucidere la Constanta: Doi tineri s-au aruncat de pe Podul de la Cernavoda...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x