- MAREA PREMIERĂ Chefi la cuțite! Show-ul se vede luni, marți și miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY!
- Începe "În direct cu România"! De la 17:00, Mihaela Tatu te provoacă la cele mai aprinse dezbateri, pe Antena 1 și în AntenaPLAY!
Cum promovarea spoturilor se va face si la tv, si la radio, suma este repartizata in proportie de 70% catre televiziune, restul de 30% urmand sa fie alocat promovarii Gradinii Carpatine la radio. "Obiectivul campaniei este promovarea programului Explorati Gradina Carpatilor, astfel incat un numar tot mai mare de romani sa-si petreaca vacanta in tara", isi expune dorinta Ministerul Turismului in caietul de sarcini atasat cererii de oferte.
Minis¬terul a stabilit si portretul robot al romanului pe care ar vrea sa-l lege de glie in privinta vacantelor: turistii potentiali trebuie sa aiba varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, sa fie din mediul urban, sa aiba venituri medii si cel putin studii medii.
Focusarea catre promovarea Romaniei in Romania este cel putin ciudata, in contextul in care conceptul de baza al brandului de tara este tocmai promovarea externa si "vanzarea" frumusetilor romanesti turistilor straini. Exact acestea erau si declaratiile ministrului Elena Udrea la expozitia mondiala de la Shanghai anul trecut in iulie, acolo unde a fost lansat brandul de tara.
"Aceasta imagine se refera la natura pe care o avem, la traditiile romanesti culturale, la patrimoniul cultural romanesc. Este pentru prima data cand se intampla ca promovarea Romaniei sa plece de la aceste realitati, si nu ca pana acum, de la mare, Dracula sau Delta Dunarii. Rezultatul acesta, faptul ca ne promovam cu aceste elemente, a venit in urma unor cercetari pe plan international, pe pietele pe care noi dorim sa ne promovam in special, pe pietele-tinta.
De aceea, credem ca, dupa lansarea acestui brand, care se face cu bani europeni - el a fost conceput, gandit, creat pe bani europeni -, cel mai important lucru este etapa de promovare a Romaniei prin aceasta noua imagine", preciza atunci Udrea.
citeste articolul complet in Jurnalul.ro