America a trăit cel mai mare spectacol sportiv al anului: finala Super Bowl. Deşi echipa de fotbal Seattle Seahawks a fost declarată câştigătoarea oficială, în inimile spectatorilor au triumfat, ca în fiecare an, şi câteva reclame, difuzate în pauzele dintre reprize. Şi tot la pauză Red Hot Chilli Peppers şi Bruno Mars au încins, la propriu, atmosfera de pe stadionul din New Jersey.
Finala Super Bowl este cel mai important eveniment din calendarul sportiv american. Înfruntarea dintre cele mai bune două echipe rămase în joc este renumită, înainte de toate, pentru marile companii care îşi prezintă cu această ocazie cele mai noi campanii publicitare.
Câştigătoarea inimilor publicului din acest an este reclama pentru o bere, care prezintă prietenia neobişnuită dintre un căţel şi un cal. Alte companii au preferat să se folosească de vedete de la Hollywood pentru a-şi promova produsele, cum ar fi Scarlett Johanson.
La capitolul joc, Seattle Seahawks a fost încoronată echipa câştigătoare.
Finala Super Bowl a fost urmărită în direct de peste 100 de milioane de telespectatori din întreaga ţară. Spectacolul a putut fi urmărit, însă, şi în Europa. Iar pauza dintre reprize a adus cu ea un super concert Bruno Mars.
Campionatul de fotbal american este cel mai important eveniment din calendarul sportiv şi pare să atragă la fel de mulţi telespectatori ca şi Globurile de Aur sau premiile Oscar. De aceea, posibilitatea de a cânta în pauza Super Bowl este considerată o şansă imensă pentru artiştii invitaţi. Nume sonore precum U2, Prince, Beyonce şi The Rolling Stones au concertat cu ocazia acestui eveniment, în ultimii ani.