Prima ediție a emisiunii ”Prietenii de la 11” a fost lider de piață în intervalul 10:57 – 13:00, în rândul publicului comercial și pe Urban All.
Invitații Dianei Munteanu și ai lui Florin Ristei i-au ținut pe telespectatori în fața micilor ecrane, astfel că Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial din mediul urban cu vârste între 18-49 de ani 2 puncte de rating și o cotă de piață de 15,6%, în timp ce ProTV a obținut 1.4 puncte de rating și o cotă de piață de 11.5%.
Pe același segment de public, Antena 1 a atins cu un vârf de audiență de 2.8 puncte de rating în Minutul de Aur, când nu mai puțin de 128.000 de oameni s-au uitat la ”Prietenii de la 11”, în timp ce la ProTV și Kanal D s-au uitat 77.000, respectiv 27.000 de persoane din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.
Antena 1 s-a menținut lider de piață și la nivelul întregului public din mediul Urban când a înregistrat 1.7 puncte de rating și o cotă de piață de 10.4%, în timp ce ProTV a obținut 1.6 puncte de rating și o cotă de piață de 9.8%. În minutul de aur de la ora 11:07 Antena 1 a fost urmărită de 242.000 de oameni, în timp ce la ProTV s-au uitat 165.000 de oameni din mediul urban, de toate vârstele.
”Prietenii de la ora 11” își continuă aventurile în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 11:00 cu mulți invitați, surprize și bună dispoziție.
Sursa:Kantar Media | ||
Copyright:ARMADATA S.R.L. | ||
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | ||
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban | ||
Perioada 6 martie 2017 |