Frumoasa prezentatoare a celui mai îndrăgit reality show matrimonial din România, „Mireasă pentru fiul meu”, Mirela Boureanu Vaida a fost invitata Simonei Gherghe ieri în emisiunea „Acces Direct”. Însărcinată în aproape 5 luni, îndrăgita artistă a povestit despre cea mai frumoasă perioadă din viaţa sa, dar a hotărât să le mărturisească telespectatorilor şi motivul pentru care a ţinut foarte mult timp în secret sarcina.
„Eu am pierdut două sarcini, una dintre ele chiar anul trecut, în septembrie, înainte de o emisiune în direct, iar prima, pe scena teatrului, în timp ce cântam. A fost o dramă... iar acum, înainte să anunţ, toată lumea mă întreba, colegii de breaslă, însă am vrut să anunţ cât mai târziu, după ce doctorii mi-au dat ok-ul”, a mărturisit Mirela.
Vedeta a povestit că nu i-a fost deloc uşor să depăşească momentele dificile: „Am crezut că o să cad în depresie, dar emisiunea a fost cea care m-a ajutat enorm să îmi mut gândurile de la problemele mele, la problemele concurenţilor din casă”. Mirela spune că deşi aşteptau momentul în care vor deveni părinţi „s-a întâmplat când a vrut Dumnezeu să se întâmple”, iar despre numele micuţei: „Cred că îi voi da soacră-mii partea, de data asta şi o va chema Carla Maria Vaida, însă nu sunt chiar decişi asupra lui.”
ACCES DIRECT - LIDER INCONTESTABIL
O ţară întreagă a urmărit mărturisirile emoţionante ale Mirelei, emisiunea „Acces Direct” impunându-se ca lider detaşat de audienţă, pe toate segmentele de public. În minutul de maximă audiență al emisiunii, atins la 18:47, Antena 1 obținea pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un vârf de audiență de 6,5 puncte de rating și 25,7 procente din cota piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, obținea tot atunci numai 2,7 puncte de rating și 10,6 % cota de piață.
Românii au preferat să urmărească “Acces Direct”, astfel că emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost lider absolut de audiență ieri pe toate targeturile. Așa se face că la nivelul publicului comercial cu vârste curpinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 4,9 puncte de rating și 22,6 procente din cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu doar 2,9 puncte de rating și 13,4 % cota de piață.
Şi pe publicul din urban, Antena 1 a condus cu o medie de 5,9 puncte de rating și 20,1% cotă de piață, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci o medie de 4,2 puncte de rating și 14 % cotă de piață. Antena 1 a fost lider și la nivelul întregii populații a țării, cu o medie de 5,2 puncte de rating și 20,2 % cotă de piață, urmată de Pro Tv cu 3,7 puncte de rating și 14,5 procente din cota de piață.
ANTENA 1, LIDER PE OCTOMBRIE
De la începutul lunii octombrie și până acum (1 – 21 octombrie) Antena 1 a fost lider imbatabil în timpul emisiunii Acces direct, care a avut un leadership de 87% pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, de 93% pe publicurile din mediul urban și național.
Așa se face că in luna octombrie, pe intervalul în care se difuzează Acces direct, emisiunea se află pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audiență medie de 5 puncte de rating și 22,5% cota de piață, în timp ce Pro Tv se situează pe locul al doilea cu 4,3 puncte de rating și 19,4% cotă de piață.
Acces direct se află pe prima poziție și la nivelul prublicului din mediul urban, când Antena 1 înregistrează 6,1 puncte de rating și 21 % cotă de piață, urmată de ProTv cu 4,4 puncte de rating și 15,3% cotă de piață.
Clasamentul rămâne neschimbat și în ceea ce privește publicul național. În timp ce Acces direct înregistrează o audiență medie de 5,3 puncte de rating și 21% cotă de piață, ProTv se situeaza pe poziția secundă cu 4,2 puncte de rating și 16,7 % cotă de piață.
ROMÂNII ALEG ”ACCES DIRECT”
Pe intervalul în care emisiunea Acces direct se intersectează cu La Măruță, în luna octombrie (1 – 21 oct.) emisiunea de la Antena 1 se află pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, înregistrând o audiență medie de 5,5 puncte de rating și 23,6% cota de piață, în timp ce Pro Tv se situează pe locul al doilea cu 4,5 puncte de rating și 19,2% cotă de piață.
Antena 1 se află pe prima poziție și la nivelul publicului din mediul urban, înregistrând 6,8 puncte de rating și 22,3 % cotă de piață, urmată de ProTv cu 4,6 puncte de rating și 15,1% cotă de piață.
Același clasament și în ceea ce privește publicul național. În timp ce Antena 1 înregistrează o audiență medie de 5,9 puncte de rating și 22,3% cotă de piață, ProTv se situeaza pe poziția secundă cu 4,4 puncte de rating și 16,4 % cotă de piață.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban, 18-49 Urban si National
1 octombrie-21 octombrie 2014