Live acumPoftiti pe la noi: Poftiti la circ
Prime Time 20:30Poftiti pe la noi: Poftiti la circ

"Te cunosc de undeva!”, lider incontestabil de audienta pe toate segmentele de public!

Emisiunea "Te cunosc de undeva!", care l-a avut drept castigator pe Florin Ristei, cu o transformare in Panjabi MC, a fost sambata seara lider incontestabil de audienta, pe toate segmentele de public!

Emisiunea "Te cunosc de undeva!", care l-a avut drept castigator pe Florin Ristei, cu o transformare in Panjabi MC, a fost sambata seara lider incontestabil de audienta, pe toate segmentele de public!

Show-ul transformarilor a adunat in fata micilor ecrane 2.125.000 de telespectatori la nivelul publicului national, in minutul de maxima audienta, 22.13, iar pe intreg publicul din mediul urban, Antena 1 a obtinut in minutul de maxima audienta de la 22.16 - 12,4 puncte de rating si 25,4% cota de piata, mai mult decit dublu fata de ProTv care inregistra doar 5,2 puncte de rating si 10,5% cota de piață.

Emisiunea a fost lider de audienta, nu doar la nivelul publicului din mediul urban, cat si la nivel national, precum si la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, telespectatorii alegand sa urmareasca transformarile spectaculoase realizate si de aceasta data de campionii transformarilor: Maria Buza, Rona Hartner, Pepe, Lora, Anda Adam, Florin Ristei, Jorge si CRBL.

Asadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obtinut pe perioada difuzarii emisiunii (20.29 - 23.52) o audienta medie de 9,6 puncte de rating si 20,2% cota de piata, in timp ce PRO TV inregistra doar 6,2 puncte de rating si o cota de piata de 13 %. Clasamentul se pastreaza si la nivelul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, unde Antena 1 a obtinut o audienta medie 8,3 puncte de rating si 20,5 % cota de piata, in timp ce urmatorul clasat, PRO TV, inregistra 7,1 puncte de rating si 17,5% cota de piata. De asemenea, la nivelul publicului din toata tara, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 8,3 puncte de rating si o cota de piata de 17,7 %, in timp ce PRO TV obtine 6,6 puncte de rating si 14,2 % cota de piata.

Competiția campionilor transformărilor a adus sâmbătă, seara, la “Te cunosc de undeva!”, noi personaje, voci live și multă bună dispoziție. Maria Buză s-a transformat în Shirley Bassey, iar piesa pe care a cantat-o, “Never, Never, Never”, i-a dedicat-o soțului ei, violonistul George Pătrașcu. CRBL a fost “un șifonier colorat cu fructe în cap”, așa cum s-a vazut el în postura delicatei interprete a Broadway-ului de altădată, Carmen Miranda. Anda Adam a redevenit brunetă, spre bucuria lui Andrei Aradits și a lui Cosmin Seleși, și a imitat-o pe Nicole Scherzinger, iar Lora a devenit pentru o seară Amy Winehouse. Pepe a consumat ciorbă de curcan într-un travesti popular grozav – Ileana Ciuculete, iar Rona Hartner s-a transformat într-un grec celebru, Demis Roussos, realizand, alaturi de baletul emisiunii condus de Furnica, unul dintre cele mai frumoase momente ale serii. Jorge, îmbrăcat doar cu un body, a amuțit juriul și asistența cu transformarea sa în Inna.

Castigatorul editiei, Florin Ristei, l-a imitat pe Panjabi Mc și a cântat, în Punjabi (o limbă vorbită în Pakistan și India), “Mundi To Bach Ke”. “Nu m-am asteptat sa castig, pentru ca Panjabi MC nu mi s-a parut un personaj foarte ofertant pentru mine. Ma bucur insa ca am facut o figura buna, ca juriul si colegii mei mi-au apreciat prestatia. Nici acum nu știu ce am cântat... Mi-am făcut singur transcrierea fonetică și am învățat pronunția papagalicește”, povestește Ristei.

Invitatul special al serii a fost actrița Anca Sigartău care s-a transformat în Joan Jett și a cântat “I Love Rock and Roll”. De asemenea, un alt moment special al acestei ediții a fost susținut de Pepe, Lora, Jorge și Rona care au devenit pentru câteva minute Anemona, Sorana, Irina și Anca, adică A.S.I.A., si au cantat cântat hit-ul acestora, “Sună periculos”.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre Departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban, 18-49 Urban si National

Perioada 25 octombrie 2014

Video