“Te pui cu blondele?”, emisiunea prezentată de Dan Negru care i-a avut ca invitați pe Ramona Bădescu și Mihai Tatulici, a fost miercuri seara pe primul loc în topul audiențelor, atât la nivelul publicului din mediul urban, cât și la nivelul publicului din toată țara.
Aceasta a adunat în fața micilor ecrane 1.381.000 de telespectatori, în minutul de maximă audienţă, de la ora 22.19.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut pe perioada difuzării emisiunii (21.29 – 23.45) o audiență medie de 5,5 puncte de rating si 14,1 % cota de piată, urmată de Pro TV, cu 5,1 puncte de rating și o cotă de piață de 13 %.
De asemenea, Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 5,4 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3 %, în timp ce următorul clasat, PRO TV, a obținut 4,4 puncte de rating si 11,8 % cota de piață.
Miercuri seara, la “Te pui cu blondele?”, confruntarea pe teme de cultură generală a Ramonei Bădescu și a lui Mihai Tatulici cu cele 50 de blonde din platoul emisiunii prezentate de Dan Negru a fost condimentată de cei doi invitați cu povești spumoase, dezvăluiri interesante și mărturisiri neașteptate. Cântăreața și actrița Ramona Bădescu a povestit în ce împrejurări l-a cunoscut pe starul american Jack Nicholson, dar și în care parte a Globului a întâlnit cei mai frumoși bărbați. De asemenea, mama vedetei a venit în platoul emisiunii, ca să-i facă fiicei sale o surpriză.
La rândul său, realizatorul de televiziune Mihai Tatulici a spus la “Te pui cu blondele?” cum, unde și când a cunoscut unul dintre capii Mafiei siciliene, în care parte a lumii a petrecut alături de 200 de văduve absolut superbe și a povestit detalii mai puțin știute despre prima vizită a megastarului Michel Jackson la București.
Dan Negru i-a făcut lui Mihai Tatulici o mare surpriză, înmânându-i acestuia plăcuța unei străzi din localitatea natală, Frătăuții Vechi, județul Suceva, care îi va purta numele.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 19 august 2015