Multe dintre companii aleg să impună un cod vestimentar din dorinţa de a evita situaţiile neplăcute. În cazul în care ţinuta elegantă nu este obligatorie, este necesar să ştii că îmbrăcămintea trebuie să fie decentă
Haina nu îl face pe om, dar îi poate acorda un plus de prestanta când vine vorba de cariera să. Din păcate, mulţi dintre noi percep ca nesemnificativ aspectul vestimentar şi uită că prima impresie e cea care schiţează imaginea unui om.
Aşadar, când vine vorba de ţinută de la birou, gândeşte-te ca ceea ce porţi îţi influenţează în mod direct relaţiile profesionale, relaţii ce se reflectă în primul rând în rezultatele muncii tale.
Se pare că tânăra din imaginea de mai jos nu a ţinut cont de aceste principii. Ea a fost foarte fericită în momentul în care a reuşit să obţină un job pe care şi-l dorea de multă vreme.
Văzându-se cu contractul semnat probabil a crezut că îşi permite orice, aşa că a decis că în prima zi de muncă să poarte o rochie extrem de provocatoare, cu un decolteu foarte adânc.
Aşa cum era de aşteptat, când a văzut-o şeful a decis să o concedieze pe loc.
"Anca de mika mea plakut sa danses". Dansatoarea care a rupt toate topurile. Râzi cu lacrimi, de la primii paș... "Sânt înebunit după ochi tăi de căpreoară tristă". Cel mai tare mesaj de iubire! Uite aici texte de agățat fem...