Ca si celelalte piese din cadrul campaniei, "Love Me Better" este o piesa de dragoste, cu un mesaj pozitiv si un sound specific Impact si Moving Elements.
"Piesa este un indemn la dragoste, la feeling. Iubirea este cel mai frumos lucru si uneori suntem prea ocupati ca sa ne amintim si sa simtim iubirea. Toate piesele ne reprezinta pe noi, reprezinta trairile pe care le avem sau pe care le-am avut la un moment dat. "Love Me Better " este povestea oricui pentru ca oricine care a iubit a vrut ca dragostea sa sa fie impartasita, a vrut ca persoana iubita sa fie "acolo" povesteste Cristina, Impact.
Alaturi de "Today", "Like A Child", "Believer", si "Here I Am", "Love Me Better" poate fi download-ata gratuit de pe www.impactmusic.ro si www.movingelements.ro.
Campania a debutat cu "Today", piesa intrata deja in topurile radiourilor de profil.
"Ne bucuram foarte mult ca feedback-ul pozitiv a aparut chiar de la prima piesa a campaniei. Atat comentariile, cat si numarul de vizualizari de pe YouTube ne fac sa avem mare incredere in "Today", spune Mayer, Impact
Prin campania "6in3", Impact vs Moving Elements isi propun ca timp de 3 luni, sa lanseze o piesa la un interval de doua saptamani. O data cu lansarea, fiecare piesa va fi disponibila la download gratuit pe site-urile www.impactmusic.ro si www.movingelements.ro.
Puya a cantat la "Targul de gugulani"... Dana Nalbaru a revenit in Hi-Q si a inregistrat o noua melodie...