- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Cei mai mulți români aleg să urmărească programele Antenei 1, astfel că și marți, 29 iulie, postul a fost lider detașat de piață la nivelul întregii zile.
Așa se face că Antena 1 a obținut o audiență medie, pe toata ziua de marți, pe publicul comercial, de 3,2 puncte de rating și 19,5% cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie de 2,3 puncte de rating și 13,7 procente din cota de piață. Pe publicul din mediul urban Antena 1 a fost lider de piață cu o audiență medie la nivelul întregii zile de 3 puncte de rating și 14,9 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie de 2,6 puncte de rating și 12,7 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a obținut o medie de 3 puncte de rating și 15,3 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 2,4 puncte de rating și 12,3 % cota de piață.
Antena 1 a condus topul audiențelor și în prime time-ul zilei de marți, 29 iulie (intervalul orar 19.00 – 23.00). Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a avut o medie de 7,9 puncte de rating și 23,2 % cota de piață și a fost urmată de Pro Tv cu o medie de 5,8 puncte de rating și 17 % cota de piață. În același interval orar, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie pe publicul din mediul urban de 6,6 puncte de rating și 16,2 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 6,1 puncte de rating și 14,8 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o medie de 6,2 puncte de rating și 15,5 procente din cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa al doilea și obținea 5,9 puncte de rating și 14,8 % cota de piață. În acest interval Antena 1 era urmărită în medie de peste 1 milion de români.
Acces Direct, lider pe toate segmentele de public
Ediția de marți, 29 iulie a show-ului prezentat de Simona Gherghe a fost lider incontestabil de audiență pe toate publicurile. 7,4 puncte de rating și 31,3 procente din cota de piață a obținut emisiunea “Acces Direct” pe publicul comercial, în minutul de maximă audiență de la 18.41, atunci când Pro Tv avea de aproape trei ori mai puțin, adică 2,9 puncte de rating și 12,1 % cota de piață. În intervalul orar 16.57 – 19.00 “Acces Direct” a fost lider de audiență cu o medie pe publicul comercial de 5,1 puncte de rating și 24,4 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv ocupa poziția secundă cu numai 3,3 puncte de rating și 15,9 % cota de piață.
Raportul se păstrează și pe publicul din mediul urban, cu Antena 1 lider cu o audiență medie de 5,6 puncte de rating și 20,7 % cota de piață, iar Pro Tv pe locul al doilea cu 3,5 puncte de rating și 13,1 procente din cota de piață. La vivelul întregii populații a țării Antena 1 a condus cu 4,8 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 3,1 puncte de rating și 12,7 % cota de piață.
“Poftiti pe la noi!”, urmărit de aproape 2 milioane de români
Show-ul de la Antena 1 găzduit de nea Mărin a fost și marți seară lider de audiență în intervalul orar 20.30 – 22.39, pe toate segmentele de public. Aproape 2 milioane de români au fost aseară cu ochii pe emisiunea „Poftiți pe la noi!” în minutul de aur de la 22.21, atunci când Antena 1 obținea, pe publicul comercial, un vârf de 14,3 puncte de rating si 35,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv obținea tot atunci valori de aproape trei ori mai mici, respectiv 5,1 puncte de rating și 12,8 procente din cota de piață.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All urban si National
Perioada 29 iulie 2014