Ziua de ieri a fost una cu o încãrcãturã emoţionalã deosebitã la Antena 1. La împlinirea a 26 de ani de existenţã pe piaţa media din România, oameni care nu s-au văzut niciodată și-au dat mâna să ajute, în gala Ajut eu!, într-o campanie începutã de Antena 1 şi Fundaţia Mereu Aproape.
Încã de la primele ore ale dimineţii, Iuliana Pepene şi Mircea Ivan, prezentatorii Observatorului dimineţii de la Antena 1 le-au adus telespectatorilor cele mai importante ştiri de peste noapte, dar şi momente speciale, la ceas aniversar, ediţia impunându-se ca lider de piaţã pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu un rating mediu de 1.7 puncte şi 29% cota de piaţã.
Cu un concept nou în România, în care informaţiile de actualitate se îmbinã cu materiale din zona de infotainment, Observatorul 12, prezentat de Andreea Ţopan, Olivia Pãunescu şi Valentin Butnaru a fost prima opţiune a telespectatorilor din publicul comercial. Astfel, Antena 1 a înregistrat în intervalul de difuzare al Observatorului 12 un rating mediu de 1.8 puncte şi 19.3% cota de piaţã, fiind urmat de Kanal D cu 1.6 puncte de rating şi 17.5% cota de piaţã, în vreme ce Pro Tv a ocupat abia a treia poziţie în clasament, cu 1.2 puncte de rating şi 13.5% cota de piaţã.
Şi Observatorul 16 a condus detaşat topul audienţelor, cu un rating mediu de 2.3 puncte şi 16.9% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra atunci doar 1.9 puncte de rating şi 13.6% cota de piaţã.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban | |
Perioada 29 noiembrie 2019 |