Difuzat în intervalul 21:01 – 22:57, meciul Maccabi Tel Aviv - FCSB a ocupat primul loc în topul audiențelor, pe toate targeturile.
Meciul Maccabi Tel Aviv - FCSB, transmis aseară de Antena 1, a fost lider detaşat de audienţă
Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani, meciul care i-a adus campioanei României, FCSB, calificarea în turul 3 preliminar al Ligii Campionilor a înregistrat 7.2 puncte de rating și 27.6% cotă de piață, în timp ce postul de pe locul secund a obținut 4.3 puncte de rating cu 16.4% cotă de piață. Și pe segmentul urban, meciul s-a situat pe primul loc, înregistrând 6.8 puncte de rating și 19.7% cotă de piață, în timp ce ocupantul locului 2 a obținut 4 puncte de rating și 11.7% cotă de piață. Ierarhia se păstrează și la nivelul publicului naţional, public pe care, ȋn minutul de aur, 22:55, confruntarea Maccabi Tel Aviv - FCSB a fost urmărită de 1.5 milioane de telespectatori.
Illiam Baeton a fost aseară eroul FCSB şi autorul singurului gol al partidei care a purtat campioana României în turul al treilea preliminar, acolo unde va juca cu Sparta Praga. Miculescu (6) a şutat pe lângă poartă din unghi, apoi Şut a expediat mingea din marginea careului (11), tot imprecis. În min. 14 s-a produs o ciocnire între Olaru şi Addo, în care căpitanul bucureştenilor şi-a spart capul, dar a putut continua jocul. Până la pauză, FCSB şi-a mai creat două şanse bune de gol. Ştefănescu (25) a şutat din marginea careului, dar mingea a fost prinsă de portar. Olaru (37) a prins un şut formidabil de la 22 de metri, dar portarul Mishpati a respins în transversală.Daniel Popa (78) a ratat şi el o ocazie notabilă, la centrarea lui Luis Phelipe (78). FCSB a dat lovitura pe contraatac în ultimul minut al timpului regulamentar, evitând prelungirile: Luis Phelipe l-a lansat pe Popa, acesta a centrat în careu, la Baeten, belgianul a driblat şi a marcat pe lângă portar (90).
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, All urban si National |
Perioada 31 iulie 2024 |