Emisiunea "Te cunosc de undeva!" castigata, cu o transformare spectaculoasa in Stromae, de Liviu Teodorescu a fost sambata seara lider de audienta la nivelul publicului din mediul urban.
Cea de-a cincea editie a show-ului a adunat in fata micilor ecrane 2.152.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.06.
Asadar, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului de la orase si a obtinut pe parcursul difuzarii emisiunii (20.00 - 23.13) o audienta medie de 9,7 puncte de rating si 19,5 % cota de piata, urmata de Pro TV, cu 8,6 puncte de rating si o cota de piata de 17,3 %.
Seara de sambata a adus la Antena 1 noi transformari, dar și un moment special și foarte emoționant dedicat Mădălinei Manole, susținut de Anca Țurcașiu, alături de Florin Ristei și FreeStay. Tributul dedicat Madalinei Manole pe scena de la "Te cunosc de undeva!" a fost, spune Anca, “unul dintre cele mai spectaculoase momente din viața mea de interpretă. De la primele note, am simțit ceva magic, ceva ce nu am trăit în viața mea!".
Transformările ediției au fost, de asemenea, magice. Feli Donose a imitat-o, cu emotii foarte mari, pe marea interpreta a cantecului romanesc Maria Tănase, iar Nicoleta Nucă a readus-a la “Te cunosc de undeva!” pe fermecătoarea Marina Voica. Paula Chirilă a interpretat un megahit al trupei Savage Garden, transformată în Darren Hayes, Geørge a fost Adam Levine, solistul de la Maroon 5, iar Rareș Dragomir a cântat în travesti precum Dalida. Un rol contre emploi a dus la bun sfârșit Anca Țurcașiu, în postura rapper-ului american Jason Derulo, Theo Rose a fost nonconformista Jessie J, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu i-au imitat pe Thomas Anders și Dieter Bohlen, componenții celui mai de succes grup german din toate timpurile, Modern Talking.
Castigatorul editiei a fost desemnat Liviu Teodorescu, transformarea sa in artistul belgian Stromae fiind considerata cea mai reusita a serii.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 12 martie 2016