De ce unele persoane nu fac cumpărături niciodată în ziua de luni. Secretul casieriței este destul de convingător pentru mulți
O casieriță a dezvăluit motivul principal pentru care ea nu face niciodată cumpărăturile în ziua de luni. Iată de ce oamenii au început să îi ia exemplul.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Luni, 25 Martie 2024, 14:52 | Actualizat: Luni, 25 Martie 2024, 16:10- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Un nou secret al casierițelor a ieșit la iveală după ce una dintre ele a ales să vorbească deschis despre ziua în care oamenii nu ar trebui să facă cumpărături.
Deși pare absurd, casierița a convins mai mulți oameni să îi ia exemplul, aceștia realizând faptul că, de fapt, este un motiv chiar foarte bine întemeiat.
Pe aceeași temăIată de ce nu este bine să mergi la cumpărături în prima zi a săptămânii conform unei casierițe care a lucrat de-a lungul timpului în marile magazine.
De ce nu se fac cumpărături în ziua de luni
Casierița care a decis să nu mai țină secretul doar pentru ea i-a surprins plăcut pe clienții marilor magazine. Aceasta a explicat pe înțelesul tuturor care este motivul pentru care nu ar trebui să faci cumpărăturile în prima zi din săptămână.
Totul a ieșit la iveală după ce aceasta s-a retras din activitate și a simțit să vină în ajutorul oamenilor cu acest mic sfat, dar atât de prețios.
Pentru că de-a lungul timpului a avut posibilitatea de a observa ce se întâmplă la nivelul marilor magazine, aceasta a decis de bună voie să nu mai facă niciodată cumpărăturile în ziua de luni.
Motivul principal ar fi reprezentat de faptul că marfa care ajunge la raft la începutul săptămânii ar avea un preț mult mai mare decât în restul zilelor următoare, care ar putea să scadă, potrivit Can Can.
De asemenea, ofertele introduse în sistem la început de săptămână au posibilitatea de a nu apărea pe calculatoare chiar la începutul zilei din cauza unor întârzieri bazate pe motive tehnice, iar astfel clienții pot plăti la casă mai mult decât au crezut că vor plăti atunci când au văzut prețul de la raft.
Pe aceeași temăAlte sfaturi valoroase pe care le-a oferit fosta casieriță în acest sens sunt legate de atenția clienților asupra prețurilor tuturor produselor.
Mai exact, femeia trage un semnal de alarmă cu privire la ofertele care uneori nu sunt reale în totalitate, prin prisma cărora clienții ajung să plătească chiar mai mult la casă, deși prețurile de la raft erau cu mult mai mici.
Fosta casieriță îi îndeamnă pe oameni să acorde mult mai multă atenție asupra bonului fiscal și să verifice dacă prețurile finale corespund cu cele inițiale de la raft.
Este adevărat că pe bonul fiscal pot apărea erori fie din cauza angajaților, fie din cauza clienților care nu reușesc să cântărească corect în funcție de cod produsele de la raionul de fructe și legume.
Uneori, diferența de preț poate fi cauzată și de erori umane, precum ar fi etichetarea incorectă a produselor sau introducerea greșită a prețurilor în sistemul de la casa de marcat.
De asemenea, pot exista și diferențe de preț datorate ofertelor speciale sau reducerilor care pot fi aplicate doar la casa de marcat.
Pe aceeași temăÎn astfel de situații, este întotdeauna bine să verifici prețurile la casa de marcat înainte de a plăti pentru a te asigura că primești prețul corect.