A luat la pachet cartofi prăjiți, dar totul a luat o întorsătură neașteptată. Motivul pentru care o femeie s-a înfuriat la culme
Un magazin de Fish & Chips (pește pane cu cartofi prăjiți) din Scoția a fost catalogat drept unul scandalos de către o clientă.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Vineri, 22 Septembrie 2023, 12:50 | Actualizat: Vineri, 22 Septembrie 2023, 13:19Femeia revoltată și-a exprimat nemulțumirile pe rețelele sociale, în timp ce patronul localului s-a apărat împotriva acuzațiilor.
Pe aceeași temăA luat la pachet cartofi prăjiți, dar totul a luat o întorsătură neașteptată. Motivul pentru care o femeie s-a înfuriat la culme
O femeie s-a revoltat împotriva unui local de tip fast-food pentru faptul că a taxat aproape 5 lire sterline pentru o cutie cu cartofi prăjiți, scrie Dailystar.co.uk.
Margaret Menassa, angajată la ScotRail, a apelat la Facebook pentru a-și exprima nemulțumirea față de Fish and Chip Shop din Oban (adesea denumită "capitala fructelor de mare a Scoției") după ce a plătit 4,80 lire sterline pentru o cutie de cartofi prăjiți simpli.
Pe aceeași temă"4,80 lire sterline pentru asta este scandalos", a spus ea, publicând și o fotografie cu porția sa.
Dar proprietarul John Stewart susține că prețul cartofilor este rezonabil atunci când se iau în considerare costurile ingredientelor și funcționarea restaurantului, în special în contextul crizei de acum.
"Este întotdeauna dificil să stabilim prețul corect și nu am făcut-o fără să ne gândim mai întâi la asta. Vrem să păstrăm personalul nostru - și în timp ce alte afaceri ar putea tăia din numărul de angajați pe timp de iarnă, personalul nostru rămâne cu noi și vrem să ne asigurăm că avem grijă de ei.
Așa cum știe oricine lucrează în domeniul ospitalității, este foarte dificil să faci bani iarna. Plătim salarii peste salariul minim și întotdeauna acordăm bonusuri membrilor echipei care depun un efort susținut pe timpul verii.", a explicat proprietarul localului.
El a explicat că prețurile cartofilor și ale uleiului s-au dublat, ceea ce se reflectă în costurile meniului. Ooricine simte că nu a primit suficienți cartofi în porția sa poate reveni la magazin, adăugând: "Ne dorim cu adevărat ca clienții noștri să fie mulțumiți."
Margaret a actualizat ulterior starea sa și a confirmat că magazinul a ajustat dimensiunea porțiilor.
"Am vorbit cu un membru al personalului și aceasta nu este dimensiunea obișnuită a porției, a fost din cauza unor membri noi ai personalului. Toți facem greșeli, așa că aștept cu nerăbdare o porție mai mare data viitoare.", a mai continuat femeia.