Mesajul transmis de Chef clienților săi a devenit viral! Ce afiș a lipit la intrare în restaurant. Mulți au crezut că nu văd bine
Clienții unui restaurant au fost mai mult decât uimiți atunci când au descoperit ce mesaj a transmis bucătarul localului, Imaginile au ajuns pe internet și au devenit virale.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Miercuri, 28 Iunie 2023, 12:34 | Actualizat: Miercuri, 28 Iunie 2023, 16:14Un restaurant a reușit să stârnească un val puternic de reacții atunci când pe ușă a fost lipit un afiș cu un mesaj neașteptat, adresat clienților. Când au citit ce reguli impune Chef-ul clienților săi, oamenilor nu le-a venit să creadă. Imaginea cu afișul a ajuns pe internet și a devenit virală.
Un bucătar i-a uimit pe clienții restaurantului său atunci când a pus un afiș cu un mesaj neașteptat. Ce a impus clienților săi
Întâmplarea este unaw cât se poate de reală și a făcut rapid înconjurul lumii. Un bucătar, supărat de faptul că tot se confruntă cu anumite situații, a decis să stabilească niște reguli în restaurantul său. A prezentat totul sub forma unui afiș lipit chiar la intrarea în localul său. Când au citit despre ce este vorba, clienților nu le-a venit să creadă. Imaginile au ajuns pe internet și au devenit virale, stârnind un val puternic de reacții. Au fost însă și persoane care au lăudat demersul, deși cei mai mulți s-au declarat surprinși și deranjați.
Pe aceeași temă„Dragi clienți cu alergii, suntem conștienți și empatizăm cu situația dumneavoastră. Totuși, pentru binele dumneavoastră, vă recomandăm să nu mâncați aici. Pur și simplu ne este imposibil să garantăm pentru fiecare produs folosit în această bucătărie. Mai mult decât atât, nu avem calificarea necesară pentru a vă oferi servirea de care aveți nevoie. Cu părere de rău, Chef Jozef și Nathalie.
Pe aceeași temăNu înseamnă nu. Preparatele se servesc ca atare. Faci parte din grupul celor care au trăit o viață plină de privilegii? Atunci cu siguranță ai fost norocos! Dacă ești unul dintre cei care vor să schimbe, să înlocuiască ingrediente sau să ceară ceva diferit la un preparat, atunci citește mai departe. Poate că mama ta ți-a scos ceapa din salată, a pus sosul într-o parte sau a înlocuit legumele. Aici, totuși, toate preparatele se servesc la fel și exact în modul în care noi le preparăm. Nu oferim rețete personalizate. Nu uita că noi nu suntem mama ta și nici vreun duh din lampă care îndeplinește dorințe. Iată mai jos niște opțiuni pe care ți le oferim:
- Angajează-ți un Chef privat, doar pentru tine.
- Gătește-ți singur exact așa cum îți place!
- Încearcă să mergi la un alt restaurant.
- Sau doar acceptă ospitalitatea noastră așa cum e ea.
Gătim de aproximativ 50 de ani. Avem mulți clienți buni, generoși, cunoștințe și rude care vin aici de zeci de ani. Așa că privește în jur, zâmbetele lor ne fac să le oferim mereu cea mai bunp mâncare.
Mulțumim, Chef Jozef și Nathalie”, a fost mesajul de pe ușa restaurantului, arată cei de la dailymail.co.uk.
Imaginea cu mesajul a devenit imediat virală și părerile nu au întârziat să apară. Unii au dat dreptate Chef-ului, alții l-au „taxat” pentru simțul său prea critic.