Un turist indignat a chemat poliția când a văzut nota de plată de la restaurant. Ce sumă uriașă a avut de plată
Un bărbat a apelat la ajutorul ajutorităților după ce a primit nota de plată. După ce el și prietenii săi s-au bucurat de delicatesele resutaurantului, aceștia nu au avut bani să plătească. Cum s-a rezolvat situația
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Vineri, 22 Septembrie 2023, 15:26 | Actualizat: Vineri, 22 Septembrie 2023, 17:04Un bărbat care a vrut să se bucure de o cină liniștită cu prietenii în oraș a trăist șocul vieții lui când a primit nota de plată. Indignat, el a sunat la poliție pentru a tranșa problema, dar restaurantul a explicat de ce clientul a avut de plătit atât de mult, de fapt.
Junko Shinba, din Japonia, a servit cina cu prietenii săi la restaurantul Seafood Paradise. Aceștia s-au bucurat de toate delicatesele din meniu, printre care și un crab de Alaska, însă când a venit nota de plată, au regretat amarnic alegerea făcută.
Pe aceeași temăClienții au rămas cu gura căscată la propriu atunci când au văzut că tot ce au consumat ei a ajuns la suma de 938 de dolari, la care s-a mai adăugat și un procent de 10% pentru servire. Astfel, în total nota lor de plată a ajuns la nu mai puțin de 1.322 de dolari, notează dailymail.co.uk.
Extrem de supărat, bărbatul a explicat că, inițial, li s-a spus că vor fi taxați în funcție de greutatea crabului sau că nu ar fi trebuit să li se aducă unul întreg doar lor.
Cum s-a rezolvat situația după ce clienții au refuzat să plătească nota de plată uriașă
În acest context, reprezentații restaurantului au apelat la rețelele sociale pentru a combate acuzațiile, postând mai multe imagini de pe camerele de supraveghere din interiorul restaurantului, în care se pare că se pot observa angajații în timp ce explică prețul preparatelor „în detaliu”.
Cu toate acesta, clientul susține că cel care i-a servit la masă nu le-a explicat clar cum este taxată delicatesa și mai mult, felul de mâncare le-ar fi fost recomandat cu prețul de 26 de doari pe suta de grame.
De asemenea, un meniu disponibil pe site-ul restaurantului afirmă că crabul rege din Alaska are un „preț sezonier”, în timp ce altele preparate se bazează pe greutate. Cei patru barbați au fost șocat când pe masa lor au apărut 3 farfurii cu crab, cântărind aproximativ 3,5 kg în total.
După ce au primit nota de plată, aceștia au chemat și poiliția, simțindu-se păcăliți. Ulerior, într-o declarație publicată de Paradise Group - care operează Seafood Paradise - a spus: „Suntem profund dezamăgiți de afirmațiile inexacte făcute de acest grup de clienți, care se pare că au drept scop pătarea reputației restaurantului nostru și a personalului nostru”.
Conducerea restaurantului a mai susținut că personalul „a comunicat de două ori clienților că prețul crabului rege din Alaska era același cu cel al crabului de zăpadă din Scoția, în timpul prezentării meniului”.
„Prețul Crabului de zăpadă din Scoția a fost indicat în mod clar ca 26,80 de dolari per 100 g. De asemenea, personalul a informat clienții că greutatea totală a crabului rege din Alaska era de 3,5 kg. Imaginile CCTV din 19 septembrie 2023, par să arate un angajat indicând spre un meniu aflat pe masă”, se mai arată în declarația lor.
Mai mult decât atât „pentru a preveni orice comunicare greșită”, personalul „chiar a adus la masă întregul crab rege din Alaska viu înainte de a-l pregăti”, mai susține compania.
„Clienții au fost văzuți făcând fotografii și chiar selfie-uri cu crabul rege din Alaska viu”. Cu toate acestea, la final, ei au refuzat să achite nota de plată, iar polițiștii au fost „implicați pentru a media situația”.
„Unul dintre clienți a menționat că nu are suficienți bani pentru a plăti și a întrebat dacă poate face ceva pentru a ajuta. Din bunăvoință, managerul restaurantului a oferit o reducere de 107,40 de dolari”, au mai explicat reprezentanții.