- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Astfel, conform Kantar Media, ultimul episod Lia – Soţia soţului meu, difuzat aseară ȋn intervalul 20.28 – 21.51 a condus clasamentul audienţelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani cu 5.9 puncte de rating și 20.6% cota de piaţă, urmat de Pro TV, care cu difuzarea Vocea României, a ȋnregistrat 5.5 puncte de rating și 19.4% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează și la nivelul publicului urban, acolo unde serialul de la Antena 1 conduce clasamentul cu 6.4 puncte de rating și 17.3% cota de piaţă, fiind urmat de Pro TV 6.2 puncte de rating și 16.6% cota de piaţă, dar și la nivelul publicului naţional, acolo unde Lia – Soţia soţului meu conduce clasamentul audienţelor cu 7.8 puncte de rating și 19.5% cota de piaţă, fiind urmat de Pro TV cu 6.5 puncte de rating și 16.2% cota de piaţă.
Finalul Lia – Soţia soţului meu și continuarea poveștii Iubire cu parfum de lavandă, lider incontestabil de audienţă
Şi la nivelul publicului comercial feminin urban cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea ultimului episod al serialului Lia – Soţia soţului meu a condus clasamentul audienţelor cu 7 puncte de rating și 24.1% cota de piaţă, urmat de Pro TV cu 4.9 puncte de rating și 17% cota de piaţă. În minutul de aur, 21.49, peste 1.5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau deznodământul Lia – Soţia soţului meu.
Aseară, telespectatorii le-au fost alături cu inimile ȋncărcate de emoţie și s-au bucurat alături de Lia (Ana Bodea) şi Petru (Ștefan Floroaica) ȋntr-unul dintre cele mai fericite momente din viaţa lor. Pentru a-l salva pe Robi, Otilia (Ilinca Goia) a fost constrânsă de Alice (Ioana Blaj) să ia o decizie teribilă:
„Dacă vrei ca Robi să fie bine, trebuie să scapi de Lia. Uite, dacă vrei ca Petru să nu aleagă între ei doi... Săracu’, pentru că are atât de multă iubire de oferit și nu știe cui să i-o dea. Dacă să i-o dea lui Lia, dacă să i-o dea lui Robi, că mie oricum nu-mi dă nimic. Îți mai ofer o variantă, de fapt e unica variantă: s-o omori pe Lia. Altfel, nu o să-l mai vezi pe Robert viu. Știi foarte bine de ce sunt în stare să fac și mai știi foarte bine că nu-mi pasă de Robert absolut deloc”, i-a spus Alice mamei sale.
Planul diabolic al lui Alice a eșuat tragic, atunci când Otilia, l-a împușcat accidental pe Petru. Într-un acces de furie, Alice a reacționat violent, împușcându-și propria mamă, un glonț letal care duce la moartea acesteia. Finalul serialului o găsește pe Alice închisă în sanatoriu, în timp ce Lia și Petru, după toate încercările prin care au trecut, își unesc destinele într-o nuntă emoționantă, înconjurați de toți cei dragi.
Tot aseară, cele mai noi episoade ale serialului original creat de Ruxandra Ion și Radu Grigore, Iubire cu parfum de lavandă, au condus și ele clasamentul audienţelor la nivelul tuturor categoriilor de public.
Astfel, conform Kantar Media, cele mai noi episoade ale serialului Iubire cu parfum de lavandă, difuzate ȋn intervalul 21.52 – 00.10, au condus clasamentul audienţelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani cu 4.7 puncte de rating și 20.5% cota de piaţă, urmate de Pro TV cu 4.2 puncte de rating și 18.1% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează și la nivelul publicului urban, acolo unde serialul de la Antena 1 conduce clasamentul cu 5.4 puncte de rating și 19% cota de piaţă, fiind urmat Pro TV cu 4.7 puncte de rating și 16.6% cota de piaţă, dar și la nivelul publicului naţional, acolo unde Iubire cu parfum de lavandă conduce clasamentul audienţelor cu 5.5 puncte de rating și 19.5% cota de piaţă, fiind urmat de Pro TV cu 4.7 puncte de rating și 16.7% cota de piaţă.
Şi la nivelul publicului comercial feminin urban cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea serialului Iubire cu parfum de lavandă a condus clasamentul audienţelor cu 6.2 puncte de rating și 26.1% cota de piaţă, urmat de Pro TV cu 4 puncte de rating și 16.7% cota de piaţă. În minutul de aur, 21.52, aproape 1.3 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau povestea originală Iubire cu parfum de lavandă.
Aseară, telespectatorii au urmărit cu emoție încercarea Andei (Michaela Prosan) de a înțelege de ce moștenirea lăsată de tatăl său a fost împărțită între ea și Ștefan (Adi Nartea). „Cum l-ai păcălit pe tata să-ți dea casa?”, l-a acuzat Anda pe Ștefan, vizibil afectată de situație. „Nu înțeleg de ce să-mi facă una ca asta. Nu mai pot, sunt copleșită, sunt disperată. O să pierd casa, o să pierd cabinetul... Tot ce mi-am dorit a fost să-mi cresc copilul, să am o carieră și să mă ocup de afacerea cu lavandă” , a mărturisit Anda cu durere în glas.
Încercând să o liniștească, Ștefan i-a promis: „O să rezolv toate lucrurile astea. Casa asta e a ta și o să rămână în continuare a ta, livada cu lavandă, cabinetul, tot. Sunt ale tale, e munca ta de-o viață. Eu o să plec curând și o să aranjez totul ca să fie bine, mai ales pentru Alma. Locul ăsta e special datorită ție.” Însă apariția Almei (Alexia Caras), fiica lui Ștefan, avea să schimbe promisiunile fotbalistului față de Anda.
„Nu e în cea mai roz perioadă a vieții ei, nici eu nu sunt. Dar suntem împreună aici, și e bine. Știi că ea, de când a venit aici, a vorbit cu mine și pentru prima dată mi-a zis <<tată>>. Aici, eu sunt tata. Aici se simte în siguranță și cred că asta e șansa mea să recuperez ce a mai rămas din relația asta cu mine și cu Alma. Și sunt sigur că tu, ca mamă, înțelegi asta. Anda, nu pot să-ți dau casa înapoi”, i-a spus Ștefan, Andei. „Și eu ce fac cu fata mea? Visul tău la o familie perfectă o distruge pe a mea”, i-a răspuns Anda, cu inima frântă.
Ce va face Anda în continuare și cum va gestiona această situație dificilă, telespectatorii vor putea afla urmărind noile episoade ale serialului Iubire cu parfum de lavandă, difuzate în fiecare joi și vineri, de la 20.30, la Antena 1.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, Femei 21-54 Urban, Urban all si National
Perioada 1 noiembrie 2024