- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Deoarece procesul dintre Apple şi Samsung pe seama copiatului de elemente de design nu s-a încheiat, gigantul din Cupertino apelează la ironii în presă.
Zilele trecute, a putut fi observată această reclamă Apple de mai sus, în mai multe publicaţii din Statele Unite. Deşi nu insistă pe nici un produs nou sau recent al companiei, respectiva reclamă reuşeşte în egală măsură să îi atace pe cei de la Samsung şi să atragă atenţia asupra unei performanţe ecologice recente a companiei conduse de Tim Cook. Dacă nu sunteţi la curent cu dezbaterile din tribunale dintre Samsung şi Apple, merită să aveţi în vedere faptul că în această perioadă, precum în urmă cu aproximativ un an, are loc un nou proces pe marginea politicii Samsung de a se inspira din iDevice-uri pentru propriile smartphone-uri.
,,There are some ideas we want every company to copy” (Sunt câteva idei pe care ne dorim ca fiecare companie să le copieze). Afirmaţia din această reclamă Apple, deşi pare doar un simplu atac şi o ironie gratuită, de fapt face referire la eforturile Apple de a utiliza ferme de servere alimentate exclusiv cu energie regenerabilă. Această practică a fost apreciată de curând de organizaţia ecologică Greenpeace printr-un top anual al practicilor benefice pentru conservarea mediului, în care gigantul din Cupertino a ieşit pe locul întâi.
Citeşte AICI continuarea articolului!