- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Facebook Inc doreşte să creeze o modalitate de semnalare automată a materialelor ofensatoare difuzate în cadrul streaming-urilor video live, prin dezvoltarea unui program de inteligenţă artificială care să monitorizeze conţinuturile publicate pe această reţea de socializare, a anunţat Joaquin Candela, directorul departamentului de învăţare automatizată din cadrul companiei americane, informează Reuters, citată de news.ro.
Compania Facebook a fost implicată în acest an în mai multe controverse generate de activitatea de moderare a conţinuturilor difuzate pe site-ul său - de la plângeri venite din întreaga lume după eliminarea unei fotografii legendare, realizată în timpul Războiului din Vietnam, din cauza nudităţii, şi până la permisiunea acordată utilizatorilor de a publica şi de a distribui ştiri false.
Tradiţional, Facebook s-a bazat până acum în principal pe utilizatorii săi pentru a raporta conţinuturile ofensatoare, care sunt apoi verificate de angajaţi ai companiei, pentru ca acestea să nu fie contrare ”standardelor comunităţii”. Deciziile asociate chestiunilor spinoase generate de controversele generate de anumite conţinuturi sunt luate de obicei de manageri de top din structura companiei americane.
Joaquin Candela a dezvăluit reporterilor americani că Facebook a început să folosească tot mai mult inteligenţa artificială pentru a descoperi conţinuturile ofensatoare de pe site-ul său. ”Este vorba de un algoritm care detectează nuditatea, violenţa sau oricare alte lucruri care nu corespund politicilor noastre”, a precizat managerul american.
Facebook a început deja să utilizeze programe automatizate pentru a semnala conţinuturile video extremiste, a dezvăluit agenţia de presă Reuters, în iunie.
În prezent, noul program automatizat este testat în cadrul Facebook Live, serviciul de streaming folosit de utilizatorii care efectuează transmisiuni video live pe site-ul platformei.