Cum să mănânci corect în funcție de forma corpului. Te vei îngrășa foarte greu de acum încolo

 

V-ați întrebat vreodată de ce oamenii depozitează grăsime în anumite zone ale corpului lor? Unele femei tind să ia în greutate în zona taliei, iar altele în jurul șoldurilor și coapselor. De aceea, este extrem de util să știi cum să mănânci corect în funcție de forma corpului

Cu toții avem "zone cu probleme" acolo unde grăsimea se depune mai repde. Iată ce alimente funcționează cel mai bine pentru tine, în funcție de forma corpului. Astfel vei pierde în greutate și vei rămâne sănătos.

FORMA CORPULUI DE DREPTUNGHI

Această formă a corpului este caracterizată de șolduri înguste și o talie nedefinită.

Aceste persoane nu se îngrașă foarte ușor, dar ar trebui să includă în alimentație alimente cu grăsimi sănătoase (avocado, migdale, somon etc.) și proteine pe bază de plante.

Asigurați-vă că nu mâncați prea multe dulciuri și mâncare fast-food.

FORMA CORPULUI DE MĂR

Tinzi să iei în greutate în zona taliei și în zona bazinului. Prin urmare, dieta perfectă pentru tine este aceea în care mănânci puțin și des. 

Consumați alimente bogate în fibre, fructe, legume, vitamina C și lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Dacă mâncați iaurturi, asigurați-vă că acestea sunt cele care ajută la reglarea digestiei.

Ar trebui să evitați alimentele care generează gaze și umflături, cum ar fi fast food, pâine și anumite legume.

FORMA CORPULUI DE PARĂ

Un corp în formă de pară este caracterizat prin șolduri mult mai mari în comparație cu bustul. Persoanele cu această formă de corp tind să câștige greutate în jurul șoldurilor și coapsei și rețin apa în organism.

Consumați carne, pește, ouă, produse lactate și alimente cu conținut ridicat de proteine.

Fructe cum ar fi pepene verde sau ananas sunt minunate, deoarece curăță corpul prin eliminarea toxinelor care încetinesc metabolismul. Combinați-le cu ceaiuri din plante precum ceaiul verde.

Evitați alimentele cu conținut ridicat de sodiu. Cu alte cuvinte, reduceți consumul de sare și evitați și alimentele rafinate, cum ar fi pâinea, tăița și orezul. Le puteți înlocui cu alimente întregi.

FORMA CORPULUI DE CLEPSIDRĂ

În timp ce aceasta este forma cea mai dorită a corpului, femeile cu clepsidră tind să câștige în mod egal în greutate pe tot corpul și lipsesc tonusul muscular.

Există riscuri mai mari de a avea niveluri ridicate de zahăr în sânge, deci este recomandat să alegeți alimentele cu un indice glicemic scăzut și să mâncați între cinci și șase mese mici pe zi. Mănâncă mai multe fructe și legume proaspete și consumă grăsimi sănătoase din proteinele slabe.

Evitați alimentele rafinate (pâine albă, fidea și orez) și amintiți-vă că le puteți înlocui cu alimente întregi.

Foto: brightside.me

facebook whatsapp twitter pinterest
PARTENERI
PREMIUM

Mai multe