Uită de kilogramele în plus! Dieta balerină sau cum să topești grăsimea rapid și fără efort

Ai admirat mereu balerinele pentru siluetele perfect sculptate? Ei bine, dacă tânjești din plin după un trup perfect sculptat îți propunem să ții cont de câteva reguli simple, ce-ți vor face viața mai ușoară și te vor ajuta să topești kilogramele în plus.

Ai admirat mereu balerinele pentru siluetele perfect sculptate? Ei bine, dacă tânjești din plin după un trup perfect sculptat îți propunem să urmezi dieta balerină, în timpul căreia trebuie să ții cont de câteva reguli simple, ce-ți vor face viața mai ușoară și te vor ajuta să topești kilogramele în plus.

Așadar, dacă vrei să slăbești un kilogram pe zi, urmează dieta balerină timp de două săptămâni de zile, iar rezultatele nu vor întârzia să apară.

Idei de meniu dietă balerină!

Micul dejun: un iaurt cu conținut mic de grăsimi și fructe de pădure, porridge (fulgi de ovăz fierți câteva minute în apă), o felie de pâine prăjită cu o bucată de brânză, o cană de ceai verde/o ceașcă de cafea neindulcită.

Gustare: un iaurt cu conținut mic de grăsimi, un măr, un pahar cu suc proaspăt de portocale/grapefruit ori ceai verde.

Prânz : o porție de supă de legume sau 100 g de orez/hrișcă, cu carne de pui fiartă și o salată de legume de sezon.

Gustare: un măr, o felie de pâine cu o bucată de brânză, un pătrățel de ciocolată, o cană de ceai verde.

Cină: o porție de peste înăbușit, salată de legume sau 100 g de tocană de legume (dovlecel, vanață, varză, etc.)

Sfaturi dietă balerină

Ca să aibă efect această dietă poți ține cont și de câteva sfaturi simple, între care să bei apă plată cu lămâie pe timpul zilei, întrucât ajută la detoxifierea organismului.

De asemenea, este important să mănânci la ore fixe și să le poți respecta pe tot parcursul dietei.

Ultimele știri