Mărcile P&G Fabric Care, cum ar fi Ariel și Tide, își iau angajamentul de a reduce cu 30% ambalajele din plastic din Europa, până în 2025
- Cantitatea de plastic care va fi redusă până în anul 2025 va fi echivalentă cu cea a unei linii de sticle de detergent care să înconjoare Pământul;
- Capsulele de detergent Ariel PODS vor fi transferate în pungi, economisind 75% din ambalaj la fiecare spălare;
- Pe lângă reducerea materialelor plastice, P&G Fabric Care are ca scop reciclarea completă a tuturor ambalajelor până în anul 2022.
24 aprilie, Paris, Franța: Astăzi, la Conferința Mărcilor Sustenabile, Virginie Helias, Chief Sustainability Officer P&G, a anunțat că Ariel, Tide și alte mărci P&G Fabric Care din Europa au ca scop reducerea consumului de materiale plastice cu până la 30%, până în anul 2025. Acesta este un element esențial pentru atingerea Obiectivului Ariel 2030 de a reinventa o soluție mai bună de curățare și de a economisi cu 50% mai multe resurse până în 2030, inclusiv materiale plastice virgine.
Aceste reduceri de materiale plastice planificate de mărcile Ariel, Tide și alte mărci P&G Fabric Care se ridică la peste 15.000 de tone pe an, până în 2025, față de 2018. Deși ambalajele de plastic ale mărcilor P&G Fabric Care reprezintă un procent relativ mic din totalul deșeurilor de plastic din Europa, cantitatea de plastic salvată în fiecare an ar fi semnificativă - suficientă pentru a produce o linie de sticle de detergent care să facă înconjurul Pământului.
Andrei Coșuleanu, președintele organizației Act for Tomorrow România a declarat:„Astăzi, una dintre cele mai mari probleme privind poluarea este folosirea excesivă a plasticului, de cele mai multe ori o singură dată, iar reciclarea acestui material a devenit o problemă globală. Asumarea din partea P&G a acestor obiective îndrăznețe vine ca o masură importantă și necesară pentru combaterea schimbărilor climatice și salvarea resurselor. Însă, nu este suficient ca o companie să adopte măsuri îndrăznețe privind combaterea poluarii, ci este datoria fiecărui om de a acționa în parteneriat cu natura si nu împotriva acesteia. Companiile au responsabilitatea de a le oferi comsumatorilor produse într-un ambalaj prieten cu natura, iar aceștia au datoria de a le colecta și de a le recicla.”
Virginie Helias, Chief Sustainability Officer P&G, a declarat: „Mărcile noastre, Ariel și Tide, sunt deschizătoare de drumuri pentru practicile de reducere a ambalajelor. Acestea vor avea un rol decisiv în îndeplinirea angajamentului P&G de a reduce utilizarea materialelor plastice virgine în ambalaje cu până la 50%, până în anul 2030. Acesta este doar unul dintre numeroasele exemple de mărci de top P&G care inovează pentru a inspira și a permite consumul responsabil.”
Până în 2022, P&G Fabric Care Europe dorește ca ambalajele tuturor mărcilor sale să fie 100% reciclabile. Ariel și Tide se străduiesc să crească cererea față de reciclare și folosesc în ambalajele lor din ce în ce mai multe materiale reciclate post-consumator (PCR), care astăzi conțin deja până la 50% PCR. Pentru a merge mai departe pe drumul către circularitate, industria trebuie să colaboreze și să promoveze reciclarea ușoară și eficientă. În sprijinul acestui lucru, oamenii de știință P&G lucrează cu industria la soluții inovatoare, cum ar fi manșoanele perforate PetCore pentru o mai bună reciclare. Aceste eforturi au fost recunoscute, de exemplu cu Premiul „Ambasadorul Anului privind reciclarea plasticului în UE”, primit de Gian De Belder, cercetător științific principal la P&G. Acest premiu marchează recunoașterea persoanelor care au contribuit în mod deosebit la această industrie. Ariel participă, totodată, la experimente de ultimă generație, cum ar fi LOOP, care urmărește să acționeze circularitatea cu principii precum modelul „milkman refill”.
Volker Kuhn, P&G Fabric Care Vicepresident, a declarat: „Permanent ne străduim să ne dezvoltăm afacerea în mod sustenabil. Îndepărtarea a 30% din materialele plastice din toate produsele Fabric Care din Europa este o mișcare îndrăzneață pe care dorim să o finalizăm până, cel târziu, în 2025. Suntem încântați de faptul că din ce în ce mai mulți consumatori aleg Ariel PODS, care este cel mai compact detergent pe care îl oferim. Capsulele de detergent lichid pentru haine necesită mai puține ambalaje din material plastic la fiecare spălare, în timp ce furnizează cantitatea exactă de detergent necesar, evitând astfel risipa și dozarea suplimentară. Abordarea problemelor legate de materialele plastice este responsabilitatea tuturor și suntem hotărâți să facem un pas către circularitate, astfel încât niciun material plastic din ambalajele mărcilor noastre să nu ajungă în oceane sau în depozitele de deșeuri."
Pentru informații suplimentare sau pentru a stabili un interviu, vă rugăm să contactați:
Laura Moisiu ([email protected])
Pentru a accesa imagini și alt conținut multimedia, vizitați:
Note pentru editori:
Calculul perimetrului Pământului a fost conceput pe baza faptului că Pământul are o circumferință de 40.000 km.
Cea mai vândută sticlă de detergent lichid Ariel este de 1,95 L, cu o greutate de 85,75 gr și o înălțime de 32,1 cm.
Calculul se bazează pe 15.000 de tone (= 15.000.000.000 gr) / 85,75 (greutate) = numărul de sticle (174.927.114).
174.927.114 x 32,1 cm (înălțime) = 5.615.160.350 cm = 56.151 km (vs circumferința Pământului de 40.000 km)
Despre Procter & Gamble
P&G deservește cu mărcile sale aproximativ 4,8 miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci de încredere, de calitate, de top, inclusiv Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Fusion® , Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Tide®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® și Whisper®. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vizitați http://www.pg.com pentru ultimele știri și informații detaliate despre P&G și mărcile sale.