Un cuplu de români a plătit 42.500 de euro pentru un sejur de şapte nopţi în Dubai de 1 Mai, urmând să se cazeze la un hotel de cinci stele, într-un apartament situat sub apă, acesta fiind cel mai scump pachet vândut de Ziua Muncii de cea mai mare reţea de agenţii de turism din România.
Cele mai căutate destinaţii externe de 1 Mai sunt Bulgaria, Grecia, Turcia şi Spania. În ceea ce priveşte pachetele exotice, cei mai mulţi români au preferat în această perioadă Thailanda, Republica Dominicană, Maldive şi Mexic.
După numărul pachetelor de servicii vândute pentru vacanţa de 1 Mai, topul vacanţelor exotice este condus, însă, de Thailanda, Republica Dominicană, Maldive şi Mexic.
"Dacă în urmă cu câţiva ani, turiştii români preferau destinaţiile exotice doar în sezonul de vârf, şi anume în intervalul noiembrie - martie, acum găsesc motive să călătorească acolo în orice perioadă a anului, inclusiv de 1 Mai, mai ales că din punct de vedere al preţului acestea sunt din ce în ce mai accesibile- acesta este din cei în ce mai accesibil. Practic, turiştii pot merge în orice lună din an în destinaţii exotice precum Thailanda, Maldive, Mauritius, Republica Dominicană, Mexic, la tarife începând de la 550 de euro de persoană. Această sumă reprezintă o treime din tariful minim pe care îl plăteau turiştii pentru o astfel de destinaţie în urmă cu 5-6 ani", a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al agenției, citat de news.ro.
Astfel, o vacanţă de o săptămână în Dubai, la un hotel de patru stele, cu zbor inclus, costă de la 500 de euro de persoană, în Thailanda, de la 550 de euro, iar în Maldive, de la 900 de euro.
Există, însă, şi români care cumpără sejururi de lux în această perioadă, cel mai scump pachet vândut pentru 1 Mai costând 42.500 de euro.
"Este vorba de un sejur de şapte nopţi în perioada 1 Mai la un hotel emblemă al Dubai-ului, de cinci stele, cumpărat de un cuplu de români. Aceştia vor călători cu avionul la business class, vor beneficia de transfer privat şi se vor caza într-un apartament de lux situat sub apă", a afirmat Cosmin Marinof.
Pentru acestă perioadă se constată o creştere cu 10% a numărului de pachete vândute, chiar dacă 1 Mai este anul acesta într-o zi de marţi, spre deosebire de anul trecut, când a fost în continuarea weekend-ului, formând o minivacanţă de trei zile.